Forbrugs oversigt

Hej TDC

Når jeg logger ind på selvbetjening kan jeg ikke se mit forbrug senere end 1. dec 2014, jeg har ikke mulighed for at se sms, opkald og data forbrug efter denne dato.

Jeg undre mig over at jeg kan få en sms om at jeg har brugt 80 % af min data på mit mobilabonnement, jeg har jo ingen mulighed for at kontrolere dette.

Når jeg ringer til support er der ikke meget hjælp at hente og tit er jeres system nede....

Hilsen

Jan Kofod

4 Kommentarer

Hej

Jeg har nøjagtigt samme problem.

Det er ikke særligt tilfredsstillende, at man ikke kan følge sit forbrug via selvbetjening.

Og det er aldeles utilfredsstillende, at support ikke er i stand til at hjælpe. Men "Problemet er givet videre til IT-afdelingen" er svaret.

Der må være andre med samme problem?

Ja det kan du tro der sikkert er, jeg er en af dem.  Siden d.1/12 2014 har jeg heller ikke kunnet se specifikationerne på mine 3 mobil tlf.  Efter 5-6 gange tlf kontakt med deres såkaldte service afdeling mfl og 2 skriftlige fejlmeldinger uden svar og hjælp, er jeg så tæt på  at opsige alt hvad jeg har hos tdc,  mobiler, bredbånd mm.  Det mindste var vel at man fik et svar om hvad der egentligt sker i sagen ? men ak.

Kan helt klart forstå at kunderne flygter fra tdc.

Jeg har d 5. Februar modtaget en mail fra TDC om at de har modtaget min fejlmelding og at det er en del af en større teknisk fejl og at der kan gå op til 50 dage Før jeg får et svar.

Hilsen 

Jan Kofod

Hej her 2016 - Jeg har fået 2 GB data i mit abb. + 6 GB gratis dvs jeg har 8 GB men i slevbetjening står der kun 2 GB er go kan jeg ikek følge med i mit forbrug da den blå bjælke kun indeholder 2 GB - jeg har spurgt TDC kundeservice 4 gange - 2 gange sagde de i telefon at det bare var midlertig fejl. 1 tdc medarbedjer sagde ugen efter, at det var fordi de havde bøvl med konkurrence styrrelsen da jeg har fået 6 GB gratis og så kunne de ikek vises, men det vilel blive lavet snart og så i dag skrev de at det vil aldrig blive vist i selvbetjneing altså jeg har 8 GB og ikek 2 GB som der står og sådan er det bare ??????

kan sige at sidst i januar 2016 stod der endelig 8 GB men så efter 1 feb stod der 2 GB igen !

kære TDC er det noget i arbejder på elelr skal man bare ikke kunen følge med i sit forbru HVAD ER SELVBETJENING SÅ VÆRD ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)