Forbrug selvbetjening - tidligere TDC kunde

Hvor er informationen om løbende forbrug nu hvor TDC selvbetjening er lukket ned.

Går jeg på YOUSEE, som vi jo er tvunget over på, burde jeg kunne slå informationen op i selvbetjening.

Det burde I have sørget for, da I lagde firmaerne sammen. Har forsøgt at ringe til 70704040, og er nu nr. 18 i køen efter at have tastet mig igennem et utal af koder - det er alt alt for besværligt. Derfor er det nødvendigt at selvbetjening kommer til at fungere for alle vore abonnementer - TV-BREDBÅND og MOBIL.

Hvor skal jeg ind for at finde forbrugsstatus på vores 2 mobilabonnementer idag på YOUSEE som TIDLIGERE TDC mobilkunde!?

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du Downloader mit You See Appen, logger på med nummeret og adgangskode, så kan du se forbruget på det enkelte abonnementet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej.

På computer: Log ind på YouSees hjemmeside under "Mit YouSee/Selvbetjening" men brug det brugernavn og den adgangskode, du brugte til TDC før sammenlægningen. Så skulle man gerne få en side, der nogenlunde svarer til den gamle selvbetjeningsside på TDC.

Jeg er helt enig i problemet. Kan som før logge mig på webmail på PC og musik (nu YouSee tidl. TDC) med det brugernavn samt adgangskode jeg hidtil har haft hos TDC, men kan ikke som før se oplysninger om mine 2 mobilabonnementer.Søger jeg på mobilnumrene, får jeg blot at vide, at dem kender YouSee ikke. Der er dog ikke noget i vejen for, at regningerne på forbrug finder mig.

Jeg er heller ikke bekendt med, at jeg skulle have flere adgangskoder, idet jeg aldrig tidligere har haft noget med YouSee at gøre. Samme problem på mobil på downloadet YouSee app.

Forstå det hvem der kan!

Det er noget banan!!! Har samme problem
virker ikke!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Prøvede lige at logge ind, det kunne godt gøres.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Mit mobil- og fastnetabonnement har jeg haft hos TDC, men TV og bredbånd har jeg haft hos YouSee. Har derfor to login-brugernavne. Når jeg bruger det brugernavn og den adgangskode, der blev brugt til selvbetjening hos TDC åbnes et billede med grønne farver og som der står YouSee på, men som viser det samme som den tidligere blå selvbetjening hos TDC viste. D.v.s. både abonnementer, forbrug og oversigt over regninger m.m.

Men hos TDC skete det ikke helt sjældent, at selvbetjeningen ikke virkede. Så var det blot at prøve igen lidt senere. Måske er det samme problem, der nu optræder hos YouSee, så prøv eventuelt igen om nogle dage.

Hvis der er logget ind på den rigtige selvbetjening, og abonnementer bliver ved med at mangle, og ikke kan tilføjes, er der næppe andet at gøre end at kontakte YouSees kundeservice.

For pokker da - jeg er inde på YOUSEE selvbetjening - her kommer kun vores bredbåndspakke op. Bruger også login fra TDC, som foreslået fra en af jer. Så forsøger jeg at downloade YOUSEE app - findes kun til ANDROID og IOS. Prøver også at gå ind via mobilnummer og efterlyser en adgangskode og får at vide, at mit mobilnummer er ukendt. Og jeg er altså ikke novice i at kigge rundt på hjemmesider, men det er irriterende at skulle søge så meget rundt. Jeg skal kunne gå på www.yousee.dk, og klikke MitYouSee og selvbetjening og dermed skulle alle abonnementer hos YOUSEE dukke op, om det er bredbånd, tv-pakke, mobil eller whatever!!!!  Oplys venligst præcis trin for trin, hvilken hjemmesidelink du bruger. Tak.

Omdømme 3

Badge +3
 Jeg bruger mit you see. For at få adgang til TV og bredbånd, logges der på med brugernavn og adgangskode, for adgang til mobil, logges der på med telefon nummer og adgangskode.

Det er uanset om det er via App eller på hjemmesiden.

Tak - og nu blev jeg stædig. ALTSÅ - mobilnummeret virker IKKE. Og nu forsøgte jeg igen med begge LOGIN - det gamle fra TDC, som alle jo sagde skulle bruges for at se forbruget på den nye YOUSEE SELVBETJENING. Dette virker IKKE. Derefter forsøgte jeg med YOUSEE login, og NU virker det. Det er bare ikke forklaret nogen steder, hvad der hører til hvad. Tak for hjælpen :-D

Omdømme 3

Badge
Hej. Jeg får selvbetjening for tidligere TDC-produkter frem således: 1. Åbn siden, tast yousee.dk eller selfcare.yousee.dk 2. Klik på "Mit YouSee" i øverste højre hjørne (punkt 2 springes over hvis der var startet med selfcare.yousee.dk) 3. I boksen "Log ind på YouSee" tastes det brugernavn, der blev brugt som TDC login og den tilhørende adgangskode, og der klikkes på "Log ind". Der er en hjælpefunktionen på siden. 4. Så vises selvbetjeningssiden, svarende til den tidligere TDC-selvbetjening, med bl.a. hovedpunkterne i boksene "Regning og forbrug" og "Mine abonnementer". Jeg var tidligere før sammenlægningen af TDC og YouSee kunde hos både TDC (telefoni) og hos YouSee (TV og bredbånd). Der er mange forskellige abonnementer og blandinger af disse, så hvad der virker for den ene kunde virker måske ikke for den anden kunde, og måske er YouSee igang med at lave ændringer og tilpasninger. Desuden kan der være opstået fejl hos YouSee i forbindelse med sammenlægningen. Der er nok ikke andet at gøre end at kontakte YouSee kundeservice hvis man ikke kan få adgang til sine mobiloplysninger. Kunder, der tidligere var kunde hos både TDC og YouSee har nu to logins og dermed to forskellige selvbetjeningssider. Jeg har prøvet "Radiomandens" anvisning om at logge på med telefonnummer. Det virker ikke, hos TDC loggede jeg på med det brugernavn og den adgangskode, der var oprettet som et TDC-login.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)