Flytte mail til ny computer

jeg har købt en ny computer og skal nu flytte min mailboks/adresse over på den, men hvordan gør man lige det, jeg er ikke nogen ørn udi det tekniske.

14 Kommentarer

Hej vipper

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Hvilket postpogram har du?

Hej igen.

Her er en vejledning i Ekpoter og impoter kontoopsætning i Windows Live mail 2011
Gratis postpogram fra Microsoft.

Den nemmeste måde du kan slippe om ved det er at gå ind på din konto.

Marker din konto i venstre kollonne. Øverst i menu-linien helt til venstre, ser du et markeret blåt ikon med et lille pil. Klik på den. På Gardinet står der Exporter E-mail og på det nye gardin, klikker du på Konto. Sæt en usb-nøgle i et usb-stik og gem din fil på nøglen, ved at trykke på exporter.

Når du er klar til at hente din gamle konto-opstilling. Klikker du igen på det mørkeblå ikon. Og igen på Expoter E-mail og på det nye gardin "på konto". Denne gang klikker du på "Impoter".

I det nye stifinder vindue, klikker du dig frem til din usb-nøgle og finder dernæst din fil, som du markerer. Klik dernæst på åben.

Her efter er din gamle konto på din nye computer.

tusind tak for svaret det tror jeg at selv jeg kan finde ud af

På min gamle computer har jeg incredimail og vil gerne flytte min mail til ny computer. Til windows live mail

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hamm

En god grund til ikke at bruge IncreMail er, at man ikke kan eksportere sine mails til et andet mailprogram! Trist humørikon . Det er i hvert fald, hvad jeg har kunnet finde frem til på nettet.

Det ser ud til, at du skal finde og downloade et program, som kan konvertere dine mails i IncrediMail til .eml-filer, hvorefter dine mails (.eml-filerne) skulle kunne importeres i et andet mailprogram. Jeg ved dog ikke, om de vil kunne importeres i Windows Live mail.

Mvh Stephen

Jeg fik ikke nogen hjælp. Jeg kom bare hen på "rose" siden om andres tilfredshed eller utilfredshed

Hej vivhenviv

Du er nød til at skrive hvad du vil have hjælp til, ellers er det lidt svært at svare dig.

Hej EOM

Øv dit indlæg er tomt. Prøv at skrive igen.

(Browserne Internet Eksplorer 8+9 kan drille, så hvis det forsætter, kunne du prøve en anden browser. Chrome fra google eller firefox.

hvordan får jeg flyttet min mailadresse over på ny pc?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)