Spørgsmål

Flytning fører til at jeg mister mit gamle bredbånds-abonnement med fordele.

• TNO
  • 3 kommentarer
I forbindelse med at jeg skal flytte er jeg endt med ikke at kunne flytte direkte til min nye addresse.
Jeg skal være ude fra min gamle lejlighed pr. 1/6 og kan først flytte ind i den nye pr. 1/7
I den mellemliggende periode må jeg så bo ved noget familie.
Jeg får nu af vide at jeg så vil miste mit bredbånds-abonnement med C-more og en 400/60 forbindelse til en favorabel pris da I ikke kan sætte det i "bero" og derfor må nedlægge det pr. 1/6. Ved en genoprettelse d. 1/7 så kan I ikke genoprette mine "fordele" da jeres system ikke kan det mere...
Kan det virkeligt passe at jeg efter at have været kunde ved jer i en evighed med dyre produkter, nu skal straffes for at jeg ved en tilfældighed ikke kan flytte direkte?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke noget der kan gøre ved her på forummet, der skal tages kontakt til You See kundeservice. Der kan også skrives til You See på deres FB side, men sandsynligt vil der også der blive henvist til kundeservice.
Tak for svaret, har skrevet på deres FB i stedet. :)
Omdømme 7
Badge +7
Ja, det har jeg set.
Omdømme 7
Badge +7
Kan se du har fået et svar at det ikke kan stilles i bero, men i følge dette opslag, så kan det.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2342661935815685&id=111063605642207
Tak for info, men tror det er fordi den person stadigvæk har sin rigtige adresse i perioden at de kan sætte det i bero der.

Ligegyldigt hvad har jeg opsagt mit forhavende hos youSee nu og prøver lykken med Fastspeed i stedet for, på den nye adresse.
Så må vi se hvordan det går.
Hastigheden ser ud til at være fin, så må vi se på stabiliteten og deres service...
Den jeg har fået hos YouSee har jo heller ikke været prangende. (De tilbød mig en standard linje i stedet for den jeg ikke kunne få overført, og så kunne jeg slippe for oprettelsen... Hurra for det) :p

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)