Spørgsmål

Flytning af mails

Kære Yousee/TDC,
Min mors tdc-mail vil blive lukket samtidig med at hendes andre abonnementer stopper. Da jeg gerne vil bevare hendes mails, vil jeg høre hvordan jeg flytter dem til en anden konto fx. en Outlook. ?

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej lene.lau

Velkommen på YouSee Forum :)

Jeg kan se, at du mangler svar her, så det får vi lige lavet om på.

Du kan ikke umiddelbart flytte indhold fra mailboksen medmindre, at du videresender det.
Omdømme 7
Badge +3
Haves der en Microsoft-konto indeholdende fungerende Outlook-mail?

Hvis det er tilfældet, så åbn den på websiden (http://outlook.com) og se under indstillinger.

Her kan der være mulighed for at angive at mails skal hentes fra fremmede mailkonti, i dette tilfælde fra YouSee. Man skal bruge de samme oplysninger som ved oprettelse af en lokal mailklient til YouSee mail (servernavn, porte, adgangskode, mailadresse m.m.).

Man kan også prøve at oprette to mailkonti i en lokal mailklient, helst Microsoft Office 365 eller noget tilsvarende, den ene mailkonto til YouSee Mail (POP3), den anden mailkonto til Microsoft Outlook mail (vælg Outlook.com eller Exchange), og derefter i mailklienten flytte mails fra YouSee til Outlook.

Der kan kun hentes indhold fra indbakken hos YouSee. Det er muligt at indholdet i andre mapper kan hentes ved at man i webmail flytter det til indbakken, men man bør nok gøre det i flere trin for ikke at få modtagne mails, sendte mails og mails fra brugeroprettede mapper rodet sammen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)