Flere selvstændige mail addresser i TDC internet/TV pakke

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej,

Min kone og jeg har i årevis haft hver vores selvstændige (dk) mail adresse - senest var det den beste mulighed under vores udlandsophold at have TDC netbasis. Nu er vi tilbage i Danmark igen og har fået TDC internet/TV pakke med tilhørende 5 mail adresser --> derfor ønsker vi ikke TDC netbasis mere.

Mit spm. er - Kan vore 2 nuværende mail adresser fortsætte med at fungere som selvstændige e-mails der tages ned på hver vores PC når vi bruger vores nye TV pakke?? Eller vil det kun fungere, hvis vi fortsat betaler til TDC netbasis??

Hvad er løsningen hos TDC og hvordan kommer jeg videre?

M.v.h.

Bjarne

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Bjarne

Det skulle ikke være noget problem at få mailen lagt sammen med det bredbåndsabonnement, som du har fået nu. Dog er det kun en enkelt mailboks med 5 tilhørende mail-adresser, du får, så hvis I lægger begge mails ind under det, vil de egentligt have den samme postkasse, og alt vil komme i samme indbakke med mindre i laver noget mailsortering.

Jeg vil anbefale at tage snakken med vores kundeservice omkring dette. Det skulle de meget gerne kunne hjælpe med. Glad humørikon

Kontakt: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

Jeg har d.d. talt med 3 personer hos TDC - desværre er det lidt FALSK reklame at skilte med kunderne kan ha' op til 5 e-mail addresser. Dette gælder KUN f.s.v. du vil tage alle 5 mail addresser ned til din personlige PC eller blande alle 5 mail addresser på din webmail. Altså er der IKKE tale om 5 selvstændige "private" mail addresser som kan operere selvstændigt.

Dette burde TDC's personale lære noge mere om og kunne oplyse kunderne straks når de køber en TV pakke - samt iøvrigt også når man kontakter kundeservice burde man straks kunne få en klar besked så vi kunder ikke behøver gå rundt med forkerte forventninger til hvad TDC kan præstere.

Det kan undre mig hvad egentlig 5 mail adresser for en enkelt person er værd og hvor mange af TDC's kunder der benytter sig af såda en service. Det ville derimod give værdi og god service, hvis man i en familie på 5 personer kunne bruge abonnementet til at hver enkelt familien medlem kunne selvstændigt nedtage / læse/sende sine egne mals uden at hele baladen blandes sammen i EN konto. Den eneste måde dette kan løses på hos TDC er ved at oprette et dyrt selvstændigt TDC Netbasis abonnement til kr. 59 om måneden for hver selvstændig mail adresse du ønsker - dette er selvfølgelig god business for TDC, men i grunden ikke særlig god service for kunderne.

Jeg må desværre tilråde alle kunder, der har TV pakker med tilhørende 5 mail addresser, til at vælge sig en gmail/hotmail/outlookmail hvis der skal bruges flere selvstændige email addresser udover den ENE du får stillet tilrådighed i en TV pakke af TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)