Firefox blokerer for tdc mail | YouSee Community
Spørgsmål

Firefox blokerer for tdc mail

Jeg er aldeles 'PC-analfabet', - så længere tekniske forklaringer, kan jeg desværre ikke forstå, jeg håber, at fejlen ligge ét sted, som jer let at justere. Jeg har ikke selv foretaget ændringer på PCen i går, hvor problemerne opstod.

Firefox blokerer for tdc mail : Advarsel: Mulig sikkerhedsrisiko

Firefox har opdaget et problem og fortsatte ikke til webmail.yousee.dk. Webstedet er enten opsat forkert, eller også er uret i din computer indstillet forkert.

Webstedets certifikat er sandsynligvis forældet, hvilket forhindrer Firefox i at oprette en sikker forbindelse. Hvis du besøger webstedet, kan angribere forsøge at stjæle informationer, som fx dine adgangskoder, mails eller oplysninger om dine betalingskort.

Hvad kan du gøre?

Uret i din computer er indstillet til 27-06-2019. Åbn din computers systemindstillinger og undersøg, om dato, tidspunkt og tidszone er indstillet rigtigt. Genindlæs derefter webmail.yousee.dk.

Hvis din computer allerede er indstillet til det korrekte tidspunkt, er webstedet sandsynligvis opsat forkert, og det kan du ikke selv gøre noget ved. Du kan prøve at kontakte webstedets administrator for at gøre opmærksom på problemet.
- Dette er hermed gjort! Mit ur på PCen er kun 15 sek. efter tiden i Kbh...

Jeg får denne meddelelse med Explorer: Dette website er ikke sikkert

Det kan betyde, at der er nogen, der forsøger at narre dig eller stjæle oplysninger, du sender til serveren. Du bør lukke dette website med det samme.
Sikkerhedscertifikatet for websitet er endnu ikke gyldigt eller er udløbet.
Fejlkode: DLG_FLAGS_SEC_CERT_DATE_INVALID
- Men mit ur på PCen er kun 15 sek. efter tiden i Kbh...

Er der en dygtig person, der kan guide mig?

mvh James

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej James

Der er desværre en fejl på siden i øjeblikket.

Se med her: https://yousee-dk.insided.com/mit-yousee-27/adgang-til-webmail-certikatfejl-104614

Stefan, YouSee Forum Team
Hvor ville det være en GOD kundeservice, om Yousee STRAKS, når sådanne fejl blev opdaget/indberettet - satte en side op, med FORKLARING om, hvorfor vi ikke kan benytte vor mail program. I samme ombæring ville det være venligt, at undskylde for alle de gener det medfører de betalende kunder.
Endelig og ikke mindst en tidshorisont for, HVORNÅR siden atter forventes brugbar.

Vh James

Besvar