Svar

Fejlnummer 501

• Deltager
  • 2 kommentarer
Ha det sidste time forsøgt at logge mig på min tdc webmail - men kan ikke logge på fra outlook. Pludslig kommer det pop-up vinduet med kravet om ny password ?? til min mail?

Via selvbetjening kom jeg ind på min mailboks - men indholdet kunne ikke læses og der er "kode" Fejlnummer: 501

Håber at der en løsning inden ret længe.

Mvh,

dbech

icon

Bedste svar af Hanschristian 19 januar 2015, 01:45

Ja det håber jeg kraftedme også. Det eneste jeg har fra tdc er min mail, som jeg er stavnsbundet til, hvilket jeg for 3 mdr. lige har betalt 200 kr. for. Og så virker det ikke en gang. Når folk nu skal betale en skandaløs overpris for en mailadresse, kunne I det mindste ikke hyre nogle kompetente medarbejdere, der kan holde en minimums teknisk standard? Jeg kommer aldrig nogensinde til at købe noget fra TDC og det gælder også søsterselskabet Yousee. I er nogle bondefangere af rang.

Se original

3 Kommentarer

Ja det håber jeg kraftedme også. Det eneste jeg har fra tdc er min mail, som jeg er stavnsbundet til, hvilket jeg for 3 mdr. lige har betalt 200 kr. for. Og så virker det ikke en gang. Når folk nu skal betale en skandaløs overpris for en mailadresse, kunne I det mindste ikke hyre nogle kompetente medarbejdere, der kan holde en minimums teknisk standard? Jeg kommer aldrig nogensinde til at købe noget fra TDC og det gælder også søsterselskabet Yousee. I er nogle bondefangere af rang.

Jep, det samme her. Fejl 501 spøger igen. Nogen der ved om de er i hele DK, eller kun i nogle områder ?

Tommy

Fejlen er rettet

/t5/Bredb%C3%A5nd/Status-om-webmail-fejl/m-p/151847#U151847

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8