Svar

fejlnummer 202

• Deltager
  • 2 kommentarer
Når jeg åbner min mail, får jeg at vide: "Den mail, du ønsker at læse, eksisterer ikke". Det er klart, jeg har slettet den for længe siden! Der står også "fejlnummer 202". Hvordan kan jeg fjerne disse 2 beskeder så jeg kommer direkte til mine mails?

amkahn@mail.dk

icon

Bedste svar af Choute 30 juli 2011, 13:49

Problemet er løst selv om jeg ikke har gjort noget!!! Mystisk ... men jeg er helt tilfreds!

Se original

15 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Choute

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig. Jeg har derfor følgende spørgsmål til dig:

1)    Har du mulighed for at uddybe problemet?

2)    Hvor oplever du fejlen henne – er det via din mailklient på din computer (fx Outlook) eller er det via Webmailen?

3)    Hvor i forløbet får du fejl 202? (Dvs. følgende meddelelse: ”Den mail, du ønsker at læse, eksisterer ikke" hvor kommer den frem?)

Jeg ser frem til at høre fra dig igen.

Det er ikke Outlook jeg bruger og jeg er ikke sikker hvad du mener med "via Webmail". Jeg bruger min TDC mail adresse.

Meddelelsen kommer lige så snart jeg logger ind: det er det første der kommer på skærmen. Så går jeg ind in min indbakke for at se de nye mails og det forsvinder.

Det må have at gøre med den computer jeg bruger her i sommerhus. Den jeg bruger i byen er helt normal ... d.v.s. intet med "Den mail etc ..." eller fejl nummer.

Håber det hjæper!
M.v.h.,

AMK

Problemet er løst selv om jeg ikke har gjort noget!!! Mystisk ... men jeg er helt tilfreds!

Jeg oplever ovenstående fejl også, dog er mit ikke gået i sig selv, det har været der i ca. 3 uger.

Findes der en løsning på dette?

Med venlig hilsen

Frede Aagaard

Hej Frede

Det er længe siden du har skrevet dit indlæg. Er dit problem gået i sig selv igen?

Hej janders

Dit indlæg er desværre tomt. Vil du være sød at stille dit spørgsmål igen.

Prøv at læse denne tråd

Ligesom Angelike skriver længere oppe i tråden, ved jeg ikke hvor i får fejlen. Derfor er det også svært at gætte sig til et svar.

Der er to måder hvorpå, man kan læse sine mail.

1.) En mailklient er et postpogram, du kan installere på din pc. Når programmet er installeret ligger programmet en genvej på dit skrivebord. Når du vil se dine indkomne mail, klikker du på det pogram og så åbner selv programmet.

eller

2.) Når du surfer på internettet, bruger du en browser. Hvis det er internet eksplorer klikker du på et stort blåt ikon der ligner et "e". Når du herefter kommer ind på din indbox, er det det postpogram TDC stiller til rådighed, og som er installeret på deres server. På denne måde ser du din post via TDC's Webmail. http://mail.tdc.dk/

Når man lukker et pogram eller man logger ud fra webmail, stiller curseren sig der hvor du forlader den. Næste gang du åbner programmet på din pc eller webmail, er den mail eller mappe markeret.  Hvis du logger ud eller lukker dit program, mens din curser står på en mail der er defekt eller på anden måde beskadiget, vil du få en meddelelse der siger fejl 202. 

Løsning på dette er at åbne en anden mail i mappen. Lukke den igen. Logge ud eller lukke programmet.

Næste gang du åbner dit postpogram eller din webmail, står curseren der hvor du efterlod den sidst.

Fjern den mail der har lavet kludder og tøm din papirkurv.

En anden mulighed er, at det er en midlertidig fejl fra TDC, som med tålmodighed forsvinder igen.

ønsker svar på hvad fejlnummer:202. Hvad btyder det og hvad skal jeg gøre ved det?

Hej jettemisser

Da du ikke har svaret på de spørgsmål som er stillet af Angilina og mig, har vi ikke nogen jordisk chance for at kunne gættet os frem til hvad fejlnummer 202 betyder i dit tilfælde.

Mit bedste svar må være at skrive "Fejlnummer 202" i Googles søgefelt.

Hvis du finder ud af noget, er du velkommen til at fortælle os andre det. Glad humørikon

endnu engang fejlnummer 202 jeg kan ikke læse mine mail.    jette misser

Desværre jettemisser

Jeg er kunde som du og jeg kan/vil ikke gætte mig frem til hvor og hvordan din fejl 202 opstår henne.

Jeg melder derfor pas, men måske andre, ved hvad du skal gøre.

Det fremgår af mit spørgsmål, at teksten med fejlnummer 202 og 'Den mail du ønsker, eksisterer ikke. Klik her for at komme tilbage.
Der er ikke tale om, at jeg har prøvet at åbne en mail, og jeg skrev ikke i min oprindelige tekst, at jeg havde slettet mailen. Det fremkommer på min iPad, når jeg logger ind. Jeg kan godt gå til indbakke alligevel, og der er endda to gange indbakke i listen til venstre over, hvad jeg kan gå til.
Jeg kan godt bruge min webmail, men efterhånden irriterer det mig, at meddelelsen kommer hver eneste gang, jeg logger ind, og det har den gjort siden allerførste gang jeg loggede ind på min i
Pad.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

De fleste vælger i deres opsætning af mail, at mailprogrammet skal gemme en kopi af mail på serveren. Men der er nogen, som har sat deres mailprogram på PC op til, at det skal slette mails fra mailserveren, når man henter mails.

Hvis ens mobil eller tablet først henter en mail, og PC'en derefter henter den og sletter den, så vil mobil/tablet ikke kunne finde den pågældende mail. Der vil man så blive mødt af fejl 202.

Mange mobiler/tablets henter en del af mailen, men ikke den hele. Hvis man så vil se mere, skal den hente resten ned, og hvis mailen så er slettet fra mailserveren, kan den ikke finde den, hvilket frembringer denne fejl.

Jeg håber det giver mening. Glad humørikon

/Stefan

Jeg havde det samme problem.Men løste det ved at fjerne,genvejen til TDc mail fra favoritlinje og oversigt.         Og derefter  skrive TDC i søgefeltet. vupti var det løst.   derefter gemte jeg TDC igen.

hvordan fjerner jeg fejl 202

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P