Fejlmelding af TDC Mail

Hverken TDC Webmail eller mailservice med mail-client er tilgængelig lige nu, - og har nu været nede over en time.

Send/modtag mail v.h.a. af mail-client timer ud med "The connection to the server has failed" og http://mail.tdc.dk/ giver fejlmeddelelsen "This webpage was not available" h.h.v. "The connection to the server was reset while the page was loading".

På TDC Driftsinformation IT & On-line tjenester er der p.t. kun registreret 2 fejl omkring "Fakturerede ydelser", - ingenting vedr. mail. Og jeg har heller ikke fundet nogen info om nedlukning pga. systemarbejde!

Er der nogen, som ved hvad problemet er elller hvor man kan fejlmelde mgl. mail-services henne.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Finn

25 Kommentarer

Kan kun bekræfte, at jeg oplever det samme...

Jeg kan heller ikke komme i forbindelse med min mailboks og mit TDC virker heller ikke !

Kan bekræfte at jeg oplever det samme her, Har forsøgt at finde ud af om der står noget omkring dette problem , dog uden held 

Det samme her. Mail har været nede siden i nat. Kom nu igang tdc

Har problemer som alle andre. Har lige opdaget at der på tdc Facebook side skyldes en strømafbrydelse.
Har problemer som alle andre. Har lige opdaget at der på tdc Facebook side skyldes en strømafbrydelse.
Godt at høre at andre oplever det samme,  nu har jeg brugt over 1 time på at søge fejlen hos mig selv. Hvorfor kan man ikke se noget på tdcs hjemmeside?

Ok Thorben, - så er det åbenbart et generelt problem.

Fandt du nogen steder at fejlmelde problemet?

Det eneste jeg har kunnet finde er per telefon 70 70 30 30 - tast 2, og de åbner først kl. 10:00.

Men måske reagerer TDC nu, - for de plejer at reagere meget hurtigt, når man angiver et telefonnummer på TDC Forum.

Rigtig dårlig service fra TDC's side, at de ikke informere om en så stor fejl. Jeg har også brugt 1 time nu på at forsøge at finde fejlen hos mig selv. Kat frustreret

Samme her!

Samme problem for mig.

Enig i at det er uprofessionelt, at TDC driftsstatus ikke er opdateret.

Jeg tænkte ikke på, at søge efter det på facebook, - men her er et link:

https://www.facebook.com/tdc

Også problemer her med TDC mail.

Inden jeg fandt vej til dette forum kørte jeg TDC mail support

program i håb om at det måske var et port opsætnings problem....

Men det hjalp ikke noget. Tværtimod.

Da jeg nu er kommet i tvivl om hvad opsætningerne egentlig stod på da

det virkede ... (Sic!!)

Hvad er den officielle, opdaterede TDC side til opsætning af

mail og news, med vejledning til de problemer man typisk vil komme

ind i, i forbindelse med det?

Hej Simon

siden hvor du burde have kunnet finde information omkring mail-problemer er:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/category.php?f=7

så var ud ikke kommet ud problemerne med din opsætning!

Lige nu er du nødt til at vente, til TDC får løst deres strømudfaldsprolem, - hold øje med face, for det er åbenbart der, at driftstatus først bliver opdateret.

Når TDC er oppe igen kan du på TDC Support:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_bb_mail

finde hjælp til genopsætning af din mail. Men vent til TDC er kørende igen!

Jeg har heller ikke kunnet komme på siden kl 0700 Trist humørikon, de har ikke engang givet en meddelelse ud om det, meget dårlig service.

100 % enig!

NETS har også nedbrud i dag pga strømsvigt - måske det hænger sammen.....

Men uanset hvad der er grunden kunne de godt meddele under drift at der er noget galt.

Jeg har også forsøgt adskillige gange

Se gul strimmel øverst i denne tråd og ellers her

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=2#id=796295200

Virkelig ELENDIG TDC service.

Tusindvis af kunder er uden mail forbindelse og TDC klarer ikke at orientere, helligdag eller hverdag, de kan ikke leve op til deres kunde ansvar.  

Hej enersen

virkelig elendigt indlæg.

Er det takken for at jeg som ogsdå er kunde har gidet give dig et svar. Gal humørikon

TDC Webmail er utilgængelig i øjeblikket, dette skyldes en driftsfejl i Århus området.

Ny besked på TDC hjemmesiden.

Jeg bor i hovedstadsområdet og har også problemet ' men det har de nok ikke fundet ud af endnu.

Hej MajaH

du er Superbruger på TDC Forum og har været ret aktiv (næsten 5.000 indlæg).

Ved du hvorfor, at dagens problemer med mail, play, etc. forårsaget af et strømudfald kl. 05:39 ikke blev lagt ud som Driftsinformation på de relevante emneområder (førend sidst på formiddagen og et godt stykke tid efter, at der blev informeret på TDC Facebook).

Er TDC ved at nedprioritere TDC Driftstatus/Driftsinformation og nedprioritere TDC Forum!

Er det kun dig og andre TDC kunder, som besvarer spørgsmål på TDC Forum?

Mvh. Finn

Hej Finn

nej desværre ikke. Jeg ved ikke mere end andre kunder.  Desværre kan jeg kun melde fejl. 

Jeg tror bestemt ikke tdc er ved at nedpriotere hverken facebook eller forum. du må jo huske på at tdc lige har fået den "geniale" ide at  udlisitere kundeservice, eller dele af det og facebook/forum er jo ikke voldsomt meget overbemandet.  Når først det er tyskere der skal til at betjene kunderne, er det vist meget klogt at beholde FB/Forum, idet der så er en change for at skrive sammen med andre danske kunder. 

Jeg har nærstuderet denne side.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=2#id=796295200

En kunde har skrevet her i forum at hun/han opdagede det kl. 4 i morges, og på omtalte side står dette:

17.04.14 05:52/mihax
Fejlretning er påbegyndt

kl. 8.30 er der en anden superbruger der reagerer, som jeg ser og melder fejlen til admin.

hvorefter jeg skriver i nogle tråde at fejlen er meldt

Kl. 9.08  lægges der en besked på facebook af tdc personale.

Det ser ud til at kunder begynder at skrive her i forum ca. 9.42. 

Jeg ved tilfældigvis at de fleste af de tdc-ansatte der skriver på facebook også har adgang til forum, så hvorfor i h....  kradser den der har vagt på facebook, så ikke lige et par ord ind på forum i en ny tråd. 

Det er i den grad manglende respekt for de kunder der ikke aner hvad der foregår, så jeg håber virkelig at den person der har sat det på facebook i fremtiden kan tænke så langt, at andre der ikke er på facebook, også godt vil have den oplysning.  

Jeg ved ikke hvorfor der relativt sent lægges en gul streg her på forum, men det burde da godt kunne lægges meget før, når man nu ved at personale på facebook har haft kendskab til fejlen.  Det er også utrolig misvisende at der står Århus, når det er hele landet.??

Det kan sgu da være underordnet HVEM der kommer først med en info-oplysning. Det vigtigste må da være at vi kunder får besked. I øvrigt har jeg yousee-mail og bor på sjælland, så det må jo være HELE TDC-YOUSSE der er ramt.

Hører jeg noget, skal jeg nok skrive. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Så kører TDC web mail igen Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P