Fejler ved opsætning på outlook

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har en TDC mail add. xxx@privat.dk som fejler når jeg vil bruge Outlook 2010.

Får brugernavn / password fejl på pop3 server.

"Vi kunne ikke logge på din POP3-server. Kontrollér, at dit brugernavn og din adgangskode er korrekte.

[ Serversvar: -ERR invalid user name or password. ]"Har også prøvet med opsætning af TDC mail på min Ipad som også fejler.

Ser jeg under indstillinger på min TDC wepmail findes der her ingen indstillinger for viderestilling!!

Hvad går der galt?

6 Kommentarer

Hej

Det er ikke dit TDC logon du skal bruge, men dit server-logon.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc(hvis altså ikek du siden har valgt en anden emailadresse.) , sammen med omtalte password.

Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail (samme logon som til forum) og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på webmail http://mail.tdc.dk/
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

Angående viderestilling.

Jeg ved der er begrænsninger på webmail, tilknyttet mobilt bedbånd, men om det er derfor der ikke er viderestilling, ved jeg ikke.

Jeg anvender IKKE mit TDC brugernavn og password, men anvender, som du svarer, adgangskoden for min mail. Denne er også forsøgt ændret op til flere gange for om det kunne løse problemet..! Er der et problem med min xxx@privat.dk adresse på jeres pop3.mail.dk server?  

:-) Det er et kunde til kundeforum du spørger i. Jeg er kunde som der også står i min signatur.

Jeg går ud fra at du godt kan logge direkte på webmail. Kan du det? http://mail.tdc.dk/
webmail fungerer fint

Jeg finder en opsætning til dig. 

Du får lige hele smørren

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password.
Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password.

Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password.
Her kan du taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.

Åben egenskaberne for din konto.
Fanebladet Servere:
Server til udgående = asmtp.mail.dk
Server til indgående = pop3.mail.dk
Marker feltet: JA til godkendelse.

Fanebladet avanceret:
Port til udgående post = 465
Marker feltet = Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)
Port til indgående post = 995
Marker feltet = Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)