Fejl ved forsøg på at tilknytte abonnement | YouSee Community

Fejl ved forsøg på at tilknytte abonnement


Jeg har modtaget en mail om at kunne få valgfrie fordele.
I den forbindelse bliver jeg bedt om at tilknytte mit abonnement i et link, men får denne fejlmelding: 

"Der er opstået en fejl - prøv igen

Der er opstået en midlertidig fejl. Det kan i nogle tilfælde tage lang tid at hente data, så vent et øjeblik og prøv igen.

Vi beklager ulejligheden."


2 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Dybroyoga1102

Hvis du ikke allerede har fundet en løsning, vil jeg i første omgang anbefale, at du prøver at teste i en anden browser - ellers skal du kontakte vores support, så de kan teste din bruger Glad humørikon

Kontaktoplysninger til support kan du finde her: https://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat

Jeg oplever det samme, uanset hvilken browser jeg bruger. Vil gerne benytte mig af tilbudet på HBO Nordic, men kan simpelthen ikke finde ud af at tilknytte det.

Besvar