Spørgsmål

Fejl på WebTV

Er der andre end mig der har fået nedestående mail (jeg har fejlmeldt min App da jeg kun kan se grundpakken, og jeg på min TV boks kun kan se Live TV, ingen Arkiv.

Tak for din henvendelse om fejl på WebTV. Vi har nu undersøgt din fejl. Det viser sig, at den er del af et større teknisk problem. Derfor bliver vi nødt til at udarbejde en samlet løsning.

Vi har desværre ingen tidshorisont for, hvornår løsningen er på plads. Men vi arbejder på højtryk for at løse din fejl.

Mens vi arbejder på fejlen, vil vi bede dig om ikke at ændre dit login til Mit YouSee.

Vi giver dig besked, så snart fejlen er løst. Vi beklager meget ulejligheden.

Hvis du har spørgsmål
Du er velkommen til at svare på min mail, hvis du har flere spørgsmål. Vil du hellere ringe til os, kan du gøre det på 70 70 30 94. Vi sidder klar alle hverdage mellem kl. 8.00 og 16.00. Hvis du har dit sagsnummer xxxxxxxx klar, kan vi hurtigt give dig den bedst mulige service.

Venlig hilsen

Kunderådgiver
YouSee

Redigeret af Stefan 190517 - fjernet navn

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Coavin

Jeg kan se du mangler svar her.

Det er beklageligt at du tilsyneladende er berørt af en teknisk fejl og jeg håber, at vi kan få løst udfordringer hurtigst muligt til glæde for dig.
Ak ja - nu over 14 dage siden jeg fejlmeldte første gang - føler lidt at man bare bliver spist af med at i prøver at hjælpe hurtigst muligt. Sidste nyt var at kundeservice opgav og gav bolden til teknikerne, som aldrig har skrevet tilbage.
Omdømme 1
Badge
Hej Coavin

Jeg er ked af at læse, at du har fået den oplevelse af vores kundeservice, da vi naturligvis meget gerne vil løse de udfordringer du sidder med.

Jeg håber, at du har fået løst det nu - ellers må du endelig tage kontakt til os igen.

Katrine, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P