Fejl på TDC Webmail 25/3-15 | YouSee Community

Fejl på TDC Webmail 25/3-15

Vis første besked

137 Kommentarer

Nu har vi snart oplevet problemer med Webmail i 2 døgn. Jeg synes virkeligt at det endnu ikke er blevet løst. Jeg vil foreslå TDC at de får et bedre IT-firma til at drive deres systemer - det er simpelthen under al kritik! Det må også snart være på tide, at brugerne får nedsat deres regninger fra TDC.

ja, suk, nu virker det det igen-igen ikke, webmail. Måske kan TDC bare ikke levere en driftssikker løsning? I hvert fald tænker jeg nu på at finde en anden, troværdig løsning, selvom det giver nogle andre problemer i overgangen.

Jeg kan stadig (kl. 17:20 torsdag) ikke komme på mail, men kommer til forsiden.

Jeg ryddet browser data - var på tidligere idag

vi er jo mange der har konstateret, at vi igen ikke kan bruge vores mail.tdc.dk (torsdag eftermiddag 26/3).

skide irriterende.... men det jeg hæfter mig mest ved i dag, er den total manglende udmelding fra TDC.

der må da være en eller anden administrativ IT leder i TDC, der kan skrive noget om problemet på TDC.DK mens IT nørderne klør sig i håret. de er vel ikke alle ved at afvikle deres restferie. DET ER VIRKELIG RINGE SERVICE. (torsdag 26/3 kl. 17:30)

Jeg var på tidligere og nu virker det ikke igen.

Omdømme 1
DRIFTINFO

Hej MajaH.. 

Tak for in fo. Ærgerligt at den slags info ikke fandtes igår aftes/nat, da jeg tilgik min mail på tdc.dk

Mvh

Henrik // Watch

Omdømme 1
Til alle som ikke kan logge ind på mail??

grunden kan være der er sket et eller andet under en downlods,

så vil jeg mene man skulle lave en systemgendanelse, ved at

gendanne din pc som den var for 2uger tilbage i tiden, det vil i

mange tilfælde være den bedste løsning, prøv den løsning håber

det er noget der kan bruges.

PS: Du finder systemgendannelsen = ved start + kontrolpanelet

giv svar hvis indlægget har virket.

Hilsen TDC kunde hc21.

Fejlen var en server-fejl, som også kan læses i TDC statusoplysning. Og derved ikke noget som er sket på den enkelte brugers PC.

Kan stadig ikke logge på men bliver kørt i ring´, som har været tilfældet siden onsdag.

Selvbetjening og tilføj abonnement virker heller ikke.

Omdømme 1
Til Frontera22!

Jeg tænker på om du har kikket efter om din mail er rigtigt eller adgangskoden er korekt, for i

mange tilfælde sker der det at man kommer til at sætte et komma for et puntum i mail, eller koden er

forkert.

Og hvis der ikke er nogen fejl i mail eller kode så kan det være noget andet der blokerer for det, jeg

tænker på om du har mulighed for at sende mig en pm meddelse til mig så kan det være jeg kan hjælpe

dig, så vi kan finde ud af det sammen med venlig hilsen hc21 Glad humørikon

Omdømme 1
Frontera22 skrev:

Kan stadig ikke logge på men bliver kørt i ring´, som har været tilfældet siden onsdag.

Selvbetjening og tilføj abonnement virker heller ikke.

Hej

Vi brugere har ikke mulighed for at se i tdc's systemer, så jeg vil anbefale dig at ringe til kundeservice.  

Der kan være en årsag til at du eller andre stadig ikke kan logge ind. Glad humørikon 

Besvar