Fejl på TDC Webmail 25/3-15

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
  • YouSee Forum Team
  • 540 kommentarer
OPDATERING! Fejlen er nu løst, og man burde nu kunne tilgå sin webmail igen.

Kan du stadig ikke logge ind på mailen, kan det skyldes, at din browser har gemt nogle cookies. I så fald kan du prøve at rydde browserdataen og prøve igen.

-

Som mange har opdaget, er der i øjeblikket fejl på TDC Webmail. Når man forsøger at tilgå sin mail på TDC.dk, kommer man direkte ind på startsiden til mail og ikke ind i indbakken.

Fejlretning er påbegyndt, og vi arbejder på at få det løst så hurtigt som muligt. Vi beklager de gener det medfører.

Du kan finde driftinformation her: 
Ikke muligt at tilgå Webmail via Selvbetjening
Login-problemer på TDC Webmail

Jeg har samlet alle tråde vedr. dette problem i denne tråd.

/Stefan

140 Kommentarer

Hej TDC.

Jeg kan ikke logge ind på min mail - Hvad skyldes det..?

Hilsen Frederik.

Det samme her, så følger dit svar.. jeg skal besvare en mail indenfor en time, så føler mig lidt presset.. :-/

Ja, det er surt show. Jeg har helt samme udfordring.

Jeg kan heller ikke logge på.
Så jeg følger også med!!!! Håber TDC er klar over problemet
Heller ikke her

Har samme problem.

Kan IKKE se mine mail. Er tilknyttet Mit TDC..! Når vejledning følges, synes det bare at gå "i ring"..

Virker dog stadig via Mobil. Tror der, under TDC data-ændring, mangler nogle "flueben".

Har også den udfordring.   Login gennemføres godt nok, det er nemlig muligt at arbejde i Selvbetjening (regninger m.v.), men man kan ikke få adgang til mail.

Jeg kan heller ikke logge på min mail - hvad sker der lige for TDC ???

Jeg melder mig i koret!

Hvorfor svarer tdc ikke?

Kan ikke finde fejl på linjen vha tdcs procedure

samme problem her -  2 personer i samme bolig -med forskellig log on...

ingen besked på tdc hjemmeside  - thumbs down..

Har samme problem. Når jeg logger på for at se mail kommer der bare en dum side op med en masse vejledninger. Irriterrende. Jeg har prøvet i tre browsere. ie, firefox og crome men ingen dur. 

Hvorfor svarer TDC ikke på de mange indlæg om manglende login til MAIL

Jeg tror ikke der er noget support at hente før i morgen. JEg tror ikke der er nogen der sidder ved skærmen nu. Men irriterende er det.

Heller ikke her. Jeg kan se at der er driftsforstyrrelser i mit område (Horsens) hvilket forventes at være rettet d. 30-3!!!!!!! Det kan da ikke være rigtigt, eller hvad TDC?

Hej alle

Tak for info.

Grunden til at de ikke svarer er forde det er et kundeforum. 

Jeg melder fejl til forumteamet.

Jeg bor i Aabenraa og kan heller ikke logge på min mail, så det må være en generel opdateringsfejl, og ikke en driftsforstyrrelser som sådan.
Jeg er bange for at vi ikke hører noget til afklaringen af problemet før i morgen.
Det samme problem her. Jeg har prøvet alle vejledninger, men jeg kommer ikke ind. Øv! Håber, det er løst i morgen.
Hej TDC

Det samme her, jeg kan heller ikke logge ind på min mail....

Michael

Jeg har nøjagtig samme problem, kan ikke åbne webmail

Heller Ingen login her.

Jeg har også forsøgt på mange forskellige måder og skulle desværre have sendt og checket nogle mails i aftenGal humørikon

Har helt samme problem! siden ser helt forkert ud, får kun muligheden : opret ny mail

Åbenbart har TDC været ved at rydde op i deres mailadresser, og dem som ikke er tilknyttet et TDC abonnement, er blevet lukket????!!!! De har i hvert fald skrevet til mig at jeg bedes tilknytte mit abonnement inde under "Mit TDC". Men kan man tillade sig bare at lukke for folks adgang til mailen, uden en forudgående advarsel? Det kan da ikke være rigtigt. Såfremt de vil lukke for ikke abonnenter, kan de da vel i det mindste give en måneds varsel, inden der bliver lukket for ens mail adgang. Hvad sker der for jer?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)