Fejl i faktura for juli?

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvorfor er faktisk faktura for juli ca. 100 kr. MINDRE end varslet først på måneden for Trio?

Jeg spørger her, da flere andre YouSEE kunder har fortalt mig deres faktura også pludselig er blevet mindre.

Jeg tror ikke på juleaften i juli, så er der sket en generel fejl i opkrævningen hos You SEE i forbindelse med

skifte fra TDC?

1 Kommentar

Min faktiske betaling via kortbetaling var også lidt mindre end beløbet på fakturaen, der blev udsendt først i juni. Der synes at være ændringer, både i betalingen for tillægspakken, ændringer vedr. YouBio og at BBC Earth er flyttet fra at være en ekstrakanal til at indgå i fuldpakken. Dette kan ses ved at sammenligne fakturaen med oplysningerne på "Mit YouSee".

Men YouSee bliver nødt til at udsende materiale (enten blot en kreditnota, eller også en kreditnota, der annullerer den oprindelige faktura, sammen med en ny rettet faktura). Gør YouSee ikke det, overtræder de i princippet reglerne om udstedelse af fakturaer, herunder momsafregning. Man kan læse mere på SKATs hjemmeside. Men måske er de små beløb bagateller, så der kan ses bort fra dem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)