Fejl 730

• Deltager
  • 5 kommentarer
Jeg støder meget tit ind i fejl 730, når jeg skal besvare en mail. Hvordan får jeg løst det?

10 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Kan du ikke fortælle den nøjagtige besked, for der kan være flere forskellige årsager til den fejl.

Fortæl også hvilket mailprogram du bruger.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej
måske kan dette link hjælpe dig-som jeg læser det,kan det måske være dit virusprogram der driller?
Sådan Fix Malwarebytes Error Code 730
skrevet af: Donna Buenaventura • redigeret af: Rebecca Scudder • opdateret: 2010/08/28
Malwarebytes fejlkode 730 opstår, hvis databasen ikke vil indlæse. Geninstaller MBAM kun hvis du har prøvet andre skridt til fastsættelse MBAM fejlkode 730. Find ud af hvad er de skridt i fastsættelse af databasen spørgsmålet i MBAM programmet.

Malwarebytes Fejlkode 730
Når du har åbnet Malwarebytes Anti-Malware eller forsøgt at opdatere databasen, kan du modtage en fejlkode 730. Også, kan du få en fejlmeddelelse "MBAM_ERROR_LOAD DATABASE". Årsagen til fejlkode 730 er enten databasen eller programmet er beskadiget, eller et andet antivirusprogram har blandet med Malwarebytes. Du er nødt til at prøve de mulige løsninger til MBAM fejlkode 730, så du kan opdatere eller bruge programmet igen.

Sådan Fix MBAM Error Code 730
Hvis Malwarebytes vil åbne, men du kan ikke opdatere programmet med fejlkoden er 730, kan den eksisterende database blive beskadiget.

Luk MBAM programmet.
Slet rules.ref fra C: Documents and Settings All Users Application Data Malwarebytes Malwarebytes 'Anti-Malware i Windows XP
Eller slet C: ProgramData Malwarebytes Malwarebytes 'Anti-Malware til Windows 7 og Vista brugere.
Åbn Malwarebytes og du bør se indberetningen boks med "Databasen kunne ikke findes. Vil du gerne downloade en ny kopi?".
Klik på OK for at tillade updater af MBAM i at downloade databasen. Når opdateringen er færdig, vil MBAM åbne og fejlkoden 730 skal væk.
- See more at: http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=da&prev=/search%3Fq%3Dfejl%2B730%26biw%3D1024%26bih%3D671&rurl=translate.google.dk&sl=en&u=http://www.brighthub.com/computing/smb-security/articles/84756.aspx&usg=ALkJrhjNa7BI67ejgQ3mX-1Jhr6TqrkwQw#sthash.wf0qVqLe.dpuf

Mvh.2515
Omdømme 1

Det har intet med malwarebyte at gøre, da det er et (fortrinsvis) Malware scanner program, som intet har med mail at gøre.

Men hvad siger spørger ?

Jeg får også af og til (=irriterende ofte!) fejl 730, når jeg vil svare en mail. i TDC mail på bredbånd.

Problemet er blevet meget værre her i den seneste tid:

"Der kunne ikke svares på mailen, da den ikke eksisterer.Klik for at komme tilbage. Brug ikke browserens Tilbage-knap (eng.: Back).

Fejlnummer: 730"Ja, og den står sæføli ikk på TDC's oversigt over fejl.

Win7, IE10.

Mvh Finn

Desværre er problemet ikke blevet løst. Jeg oplever præcis det samme som Finn, kører på bredbånd, får samme tekstmeddelelse og oplever også ligesom Finn, at problemet er blevet større her på det sidste.

Jeg kan se, at mange har samme problem, men at TDC ikke har givet noget brugbart svar. Det har betydet, at jeg lige nu er ved at flytte min primære mail fra TDC Mail over på min firmamail. Det er alt for tidskrævende.

Nu har jeg også haft denne fejl tilstrækkelig mange gange til at jeg er begyndt at interessere mig for om det også rammer andre. Det gør det tydeligvis.

Det er træls at have skrevet en længere mail og så miste teksten p.g.a. en banal teknisk fejl.

Jeg har dog altid haft held til at gemme kladden - afslutte IE - logge på igen, hvorefter mailen er gået fint afsted.

Omdømme 1

Hej RADE

Ja, det må være træls                  Humørikon frustreret

Men vil du ikke godt fortælle om det er webmail, mailprogram på computeren eller noget helt tredje, der laver den fejl   ?

Hej whome,

Det er Webmail. Win 7  IE 9.0

Jeg bruger ikke Webmail så ofte, men min oplevelse er at det er startet inden for de seneste måneder.

Omdømme 1

Ok, men har en fornemmelse af at det er IE der laver det nummer, så prøv lige nedenstående.

Åbn Internet Explorer ved at klikke på knappen Start.

I søgefeltet, skriv Internet Explorer, og derefter i listen over resultater, skal du klikke på Internet Explorer.

2.Klik på knappen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.

3.Klik på fanen Avanceret, og vælg Deaktiver script-fejlfinding (Internet Explorer) og Deaktiver script-fejlfinding (Andre) afkrydsningsfelter.

4. Deaktiver - Vis en meddelelse om hver scriptfejl afkrydsningsfeltet, og klik derefter på OK.

Har du aldrig overvejet at hente en nyere version af IE ?

Hej igen .. tak for forslag.

Jeg kører IE10, da 11 vist ikke er helt Ok endnu (?)

Jeg har flueben i de 2 første du nævner, og intet flueben i den sidste du nævner.

Men fik altså fejlen alligevel. Skriver fik, for jeg har ikke oplevet den de sidste par uger..

Mvh

Finn

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)