Familielogon efter skift til Yousee

Hej

Man kunne ved TDC oprette flere logins under ens konto, sådan at børnene fik deres eget. Det kan jeg ikke finde her. Er jeg for dårlig til at lede eller er det der ikke?

5 Kommentarer

Det findes ikke. Vi har aldrig haft den mulighed hos Yousee. TDC afskaffede det vist også (nye oprettelser) inden sammenlægningen.

Alfacharlie skrev:
Hej

Man kunne ved TDC oprette flere logins under ens konto, sådan at børnene fik deres eget. Det kan jeg ikke finde her. Er jeg for dårlig til at lede eller er det der ikke?

Rigtig - det kunne man nemlig!

Nu har jeg også gennempløjet muligheden for familielogon hos yousee, med mit logon til TV og bredbånd. Der kommer mange forslag op til sider når man søger i forum, men det er alle sammen tråde der stamer fra TDC-forum. Jeg kan heller  ikke finde den mulighed der giver adgang til familielogin, med mit tv og bredbånd-abbonnement.  :(

Jeg prøvede derefter at logge på "Mit Yousee" med mit mobil-login:

Dér har jeg måske fundet noget som du kan bruge, hvis du altså har har telefon ved Yousee??

Log ind med dit tlf. login
Find "Services, du kan tilmelde" klik på Kontomanager/Børnekonto.
Der kommer du til en side hvor der står:

• Tilmeld kontomanager
  • Som administrator af Kontomanager Med kontomanager har du overblik over flere YouSee mobilnumre uden at det koster ekstra. Tilmeld hele familien YouSee og brug kontomanager til at have overblik over, og kontrol med, familiens forbrug.
  • Enkel styring af flere mobilnumre.
  • Nemt overblik over familiens forbrug.
  • Mulighed for beløbs kontrol til f.eks. dit barns mobilnr.
  • Nemt at overføre taletid samt tilmelde faste betalinger og Automatisk optankning.
  • Mulighed for at sortere numre i grupper – f. eks. inddelt i afdelinger.
Ps . du skal registrere dig som Administrator!

De giver denne beskrivelse:

• Kontomanager/BørnekontoServicen Kontomanager/Børnekonto er til dig, som gerne vil have bedre styr på, hvor stort et beløb dit barn bruger hver måned.</p><p>Du bestemmer det beløb, dit barn kan bruge pr. måned og så overfører vi dette beløb til din mobilkonto. Hvis dit barn har brugt hele beløbet, spærrer vi automatisk for udgående opkald og SMS. Dit barn har dog stadig mulighed for at modtage opkald og SMS, så du vil stadig kunne ringe til dit barn. Der er ingen gebyrer ved spærring. Når du tilmelder dig Kontomanager/Børnekonto, vil du automatisk få tildelt en X-konto, hvor kontoen administreres fra.</p><p>Vær opmærksom på, at vi ikke kan garantere, at saldoen forbliver 0 kr efter spærring, da der kan komme forsinket taksering ind, som f.eks. opkald foretaget i udlandet. I sådan et tilfælde vil det overførte beløb den følgende måned ikke altid være lig med den nye saldo.
Tak for svaret, men det var ikke helt der jeg ledte efter.
Det drejer sig om når man vil på musik og tv/film tjenesten. Der havde man før muligheden for at have flere logins i familien
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Til musik er der til hvert kundenummer et login, så der kan kun være en bruger af gangen. Når der lyttes til musik når det er off Line må der vel være muligt at være på med flere brugere, det vides dog ikke om det er muligt. Til TV og film kan der være 2 samtidige brugere.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)