Familielogin mangler mulighed for oprettelse

• Deltager
  • 1 kommentar
Når jeg følger vejledningen vedrørende familielogin ser alt let ud. Det besværliggøres af, at den kasse, hvor familielogin burde ligge i højre side, ikke findes.

Jeg har haft en supporter i røret som fortalte at det var en random fejl, jeg skulle bare blive ved at prøve, han prøvede med mit login og påstod at den var der ved 2. forsøg.

Nu har jeg prøvet fra flere computere, med forskellige styresystemer, jeg tror 20 gange, men det hjælper ikke noget af det. Vi har stadig ingen familie login.

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej DD10

Det lyder godt nok mærkeligt. Jeg oplever nemlig heller ikke fejl og kan sagtens se boksen til højre, når jeg trykker på Mit Login øverst til højre og derefter på mit navn.

Det kan muligvis være browseren, der gør, at det driller. Har du evt. prøvet med en anden?

/Stefan

Hej StefanK

Ja, har prøvet både skift af browser og skift af pc med forskellige styresystemer. Senest prøvet i TDC butikken, hvor jeg også ringede ind til hotline, der tjekkede det (for anden gang) og heller ikke kunne se den boks med mit log-in. Frustrerende. Skulle være oprettet som en fejl, men jeg ved ikke hvad der sker videre, jeg ved bare at pt. har vi kun mit fælles log-in, hvilket er bøvlet.

Jeg har samme problem og jeg får dette billed hele tiden og det er med forskellige browser

tdc.jpg

Jeg har nu forsøgt gennem flere måneder, at få lavet et familielogin til min kone, så hun også kan høre TDCPlay på vores bredbånd og mobil abb.

Men jeg får hver gang også samme skærmbillede som ovenstående, og kan ikke komme længere.

Hvis jeg så, i feltet "Aktiver TDCPlay nu", taster de nødvendige oplysninger ind får jeg blot at vide at jeg ER tilmeldt TDCPlay. Hvilket jo også er rigtigt, al den stund jeg har brugt det i flere år. Men jeg kan ikke komme ind på en side hvor jeg kan administrere familielogin.

Hvad gør jeg...???

Hej

Er det denne side du har søgt oplysninger på?

http://kundeservice.tdc.dk/selvbetjening/login-og-adgang/familielogin-til-selvbetjening/inviter-familiemedlemmer-til-tdc-selvbetjening

Har du spurt Kundeservice? 

Ja Maja, den hjælpeside har jeg været på flere gange. Og fulgt dens anvisninger til punkt og prikke. Men jeg havner hver evige gang på ovenfor vist administrationsside, uden mulighed for at komme videre. Som jeg har beskrevet i mit forrige indlæg.
Hmm - jeg tvivler på du kan gøre mere. 

Jeg kan huske da jeg skulle tilmelde mit mobilabb. for et par årsiden, så var det lige meget hvad jeg gjorde, så kunne jeg ikke tilmelde det, men kundeservice kunne godt.   

Det ser ud til at flere kunder har dette problem, og da trådopretter ikke har meldt tilbage ved jeg jo ikke om problemet er løst der eller om problemet stadig er der. ??

Med det vil jeg bare sige at det er så vigtigt at melde tilbage i tråden om et problem er blevet løst og særlig hvordan.

Vi du være rar at kontakte kundeservice og spørge om de vil hjælpe dig?  Meld venligt tilbage hvad de siger til dig. Glad humørikon

og [url=https://forum.yousee.dk/t5/user/viewprofilepage/user-id/514277]@StefanK foreslår at prøve en anden browser. Har i prøvet det? 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)