Familie Login Home Trio Fiber

Efter skiftet fra TDC til Yousee er det ikke længere muligt at invitere familie medlmmer til at bruge Film & Serier og Yousee musik. Dette er da en forringelse af abonnementet. Jeg kan ikke mindes at være informeret om dette ved overgangen. Bliver prisen samtidig sat ned?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der ønskes tydeligvis et svar fra YS på spørgsmålet, det kan være lidt svært på brugerforummet, da de ikke så ofte er med her, en bedre option er at skrive dit spørgsmål på deres FB væg

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Clausendk skrev:
Efter skiftet fra TDC til Yousee er det ikke længere muligt at invitere familie medlmmer til at bruge Film & Serier og Yousee musik. Dette er da en forringelse af abonnementet. Jeg kan ikke mindes at være informeret om dette ved overgangen. Bliver prisen samtidig sat ned?

Hvad mener du med at invitere familie? Hos er der da ingen problemer i, at en ser en film på en tablet og en andet ser et afsnit fra en serie på et andet medie. Bruger ikke YouSee musik.

Man kunne som TDC Home Trio kunde invitere op til fire familiemedlemmer til TDC PLAY og TDC FILM og SERIER som så fik hvert deres login. Det er ikke længere muligt. Jeg er helt klar over muligheden for at se på flere enheder

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)