Falske sms | YouSee Community
Svar

Falske sms

kan nogen fortælle mig om yousee har sendt en sms ud hvor der står, vi vil gerne give dig 2 lejefilm tiæl Blockbuster uden beregning (værdig op til 98,-) er det en falsk sms?
icon

Bedste svar af mich 15 januar 2017, 06:23

Det er ikke nogen spam, det er yousee der sms' er ud til udvalgte kunder at de kan ringe ind og få et mobil tlf tjek, og så får de 2 koder til blockbuster som belønning. Jeg har dog ikke fået dem
Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Ved kun at Blockbuster har det med at sende uønsket mail spam ud. Kort efter at den streaming tjeneste blev oprettet, der modtog jeg en spam mail fra dem som jeg brokkede mig over og deres påstulat tilbage til mig, var at det havde jeg selv bedt om da jeg oprettede mig som internet kunde hos TDC, hvilket jeg bestemt ikke havde nogen erindring om.
Resulatet blev så bare at jeg meldte dem til Spamcop som spammere og blacklistede dem i mit Mailwasher program, så at alt fra dem bliver slettet ulæst.

Spamcop er en service der registrer mail adresser hvorfra der sendes spam. Dem der så benytter sig af deres service til filtrering af spam bliver så gjort opmærksom på, at der er tale om en spammer hvis de modtager mails med den pågældende afsender adresse.
Omdømme 7
Badge +4
Det er ikke nogen spam, det er yousee der sms' er ud til udvalgte kunder at de kan ringe ind og få et mobil tlf tjek, og så får de 2 koder til blockbuster som belønning. Jeg har dog ikke fået dem
Hej mich Professor
Jeg siger mange tak for dit svar.

Besvar