Spørgsmål

får ingen mail på min pc

Siden onsdag har jeg ikke modtaget mails på min pc, men på ipad og iphone og selvfølgelig dermed også på webmail. Til gengæld kan jeg godt sende! Jeg har ikke været hjemme torsdag, så jeg kan ikke have lavet ulykker selv. Jeg har genstartet flere gange uden resultat og har også forsøgt at lukke midlertidigt for virusprogrammet. Jeg er helt uden ideer til hvad årsagen kan være.

Siden jeg skiftede til windows 2013, hvor jeg samtidig slettede 2010 programmet, har jeg haft problemer med at åbne Outlook. Der kommer besked om at outlook ikke er fjernet fra 2010, men hvordan gør man det, når det ikke længere eksisterer? Jeg må altid åbne Outlook i fejlsikret tilstand, hvilket er hamrende irriterende. Jeg vil meget gerne have hjælp til begge problemer.:?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Prøv at gå ind i "Kontrolpanel"/Programmer. Så kan du se alle programmer og her finder du sikkert udgaven 2010, som du så kan fjerne.
Havde det bare været så let, men programmet er fjernet - også der.
Omdømme 7
Badge +4
Download CCleaner Free og sæt den til at rense det hele igennem.
Fjernet er ikke altid fjernet, navnlig ikke når det drejer sig om Microsoft, her efterlades der altid en masse affald, der kan skabe evt. konflikter og alligevel kun stjæler plads.
https://www.piriform.com/ccleaner
Det vil jeg forsøge og så vil jeg vende tilbage med resultatet. Tak for rådet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)