Får en masse mails af denne slags ? | YouSee Community
Spørgsmål

Får en masse mails af denne slags ?

This is the mail system at host mwumf0305.yousee.as8677.net.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

: host mx.danskkabeltv.dk[62.61.141.8] said: 554 5.1.1
: Recipient address rejected: User unknown in virtual
mailbox table (in reply to RCPT TO command)

--------------------------------------------------------------------------------

Return-Path:
Received: from filter.yousee.as8677.net (localhost [10.26.226.131])
by mwumf0305.yousee.as8677.net (SMTP Server) with ESMTP id 45bVft0Kjfzv9
for ; Sat, 29 Jun 2019 12:46:14 +0200 (CEST)
Received: from mwumf0305 (front03-smtp-abo-yousee.worldlinemail.net [10.26.226.131])
by mwumf0305.yousee.as8677.net (SMTP Server) with ESMTP id 45bVfs70jmzv6
for ; Sat, 29 Jun 2019 12:46:13 +0200 (CEST)
Received: from mwumf0305 (front03-smtp-abo-yousee.worldlinemail.net [10.26.226.131]) (using TLSv1.2
with cipher ECDHE-RSA-AES256-GCM-SHA384 (256/256 bits)) (No client certificate requested) (Authenticated sender: xxxx@privat.dk)
by mwumf0305.yousee.as8677.net (SMTP Server) with ESMTPSA
for ; Sat, 29 Jun 2019 12:46:13 +0200 (CEST)
Authentication-Results: yousee.as8677.net; auth=pass (LOGIN)
smtp.auth=xxx@privat.dk
Date: Sat, 29 Jun 2019 10:46:13 +0000
From: Natalia xxxxx
Message-ID:
Subject: Jeg haber ok!
To: xxx@glostrupnet.dk
MIME-Version: 1.0
X-yse-mailing: LEGIT
X-yse-spamcause: OK,
(0)(0000)gggruggvucftvghtrhhoucdtuddrgeduvddrvddvgdefvdcutefuodetggdotefrodftvfcurfhrohhfihhlvgemucfvffevpdggtfgfpffufgeuufevtffkuefgpdfqfgfvnecuuegrihhlohhuthemuceftddtnecunecujfgurhepfffhkffuvfggtgesmhdtreertddtjeenucfhrhhomheppfgrthgrlhhirgcupfgrthgruceoshhhuhhkohhokhhsrgesghhmrghilhdrtghomheqnecukfhppedutddrvdeirddvvdeirddufedunecurfgrrhgrmhephhgvlhhopehmfihumhhftdeftdehpdhinhgvthepuddtrddviedrvddviedrudefuddpmhgrihhlfhhrohhmpegsmhhkudesphhrihhvrghtrdgukhdprhgtphhtthhopehjnhesghhlohhsthhruhhpnhgvthdrughknecuvehluhhsthgvrhfuihiivgepud
Content-Type: multipart/mixed; boundary=59c3_59C338A4070-CB050F6FB1A99C03B

//Redigeret af Kasper: Slørret mailadresser og navn

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej BMK1

Jeg kan se at du mangler svar her, så jeg prøver lige at byde ind.

Et meget relevant spørgsmål er om det er en fejl, som du får via YouSee webmail via din mailkonto, sat op i en mailklient i et mailprogram, installeret på din computer?

Hvis du har sat mailen op i et mailprogram, så prøv at brug YouSee webmail og se om fejlen stadig forekommer
Hej Kasper.
Jeg har haft problemer med Yousee Webmail siden opdateringen, Yousee's teknikker kan tilsynladende ikke løse problemet, denne fejl som jeg beskriver er først opstået for ca. 14 dage siden, efter opdateringen var min primære mailadresse helt forkert, og jeg har ikke kunne ændre den, nu kan jeg slet ikke se mine mails på Webmail.
Jeg har stadigvæk ikke hørt fra dem, så jeg opgiver snart at bruge Yousee, og istedet få mig en Gmail, hos Google, min primære mailadresse kan jeg slet ikke vælge, når jeg åbner Yousee Webmail, og jeg kan somsagt slet ikke se mine mails i Yousee Webmail. Min mailadresse som jeg har haft altid er xxxx@privat.dk, bare til din orientering.
M.v.h Bent

Redigeret af Kasper: Slørret mailadresse
Hej Kasper.
Jeg kan se at problemet nu er løst, men jeg ved ikke hvordan :-)
M.v.h Bent
Omdømme 7
Badge +7
Hej Bent

Det glæder mig at læse! 🙂

Ha' en god dag.

Besvar