Er Yousee træt af deres kunder eller tror I vi er tossede.

Omdømme 2
  • Udforsker
  • 10 kommentarer
Jeg er virkelig ved at være træt af Yousee's betjening.
Søndag var jeg i Yousee butik i Herning Centeret, for at købe en højtaler, og spurgte på den nye yousee boks, da jeg har den gamle i forvejen.

Sælger fik at vide boksen skulle erstatte den gamle og på min abonnement, dette blev nævnt 2 gange, da vi har 2 abonnementer på adressen. Intet problem , det skulle nok blive som det altid har været.
Samme dag modtog min samlever bekræftelse på boksen og en købt og betalt højtaler som hun netop ikke havde haft noget med at gøre.
Mandag d. 21 kontaktede hun kundeservice for at få det rettet. Der ville gå 5 dage til den ændring, undre mig når sælger kan lave det om på få timer.

Efter 5 dage fik jeg brev om at min webspeed abonnement er opsagt ??????????????
Hvad f..... bilder I jer ind, gider I ikke have mig som kunde.

ALTID laver Yousee og jeg mener altid koks i de ordre man får lavet hos jer, Jeg er ikke ene om den utilfredshed. hver gang der skal ske en ændring, skal man forvente at der sker mange ændringer i ens abonnement, og man skal tjekke jer. .

Yousee, se nu at få fingeren ud, og få lært personalet , sælger som kundeservice at forstå hvad de laver og ikke alt det rod hver gang.
Jeg håber at der må være noget kompensation, for alt den rod I laver som vi skal hjælpe jer med at få rettet ind, og bruge vores tid på. :?

Håber at jeres chefer læser med her, og er velkommen til at kontakte mig.
Mvh. Bruno Nissen

2 Kommentarer

Hej.
Jeg blev ny kunde i midten af oktober 2016 og jeg har opsagt mit abonnement igen 15 december 2016.
Jeg gider ikke at vente på kundeservice tager sig sammen og vil svare eller rette de ting som ikke er i orden endnu.

MVH
Stenbukken67
Omdømme 7
Badge +6
Lidt over en måned har du være kunde, du kan ikke oprette en Mail, hvorfor skal det være en hos You See.? Der er andre der kan oprettes, f.eks G Mail, eller Yahoo. Dem er der ikke problemer med.
Vedrørende den uundværlige Regional kanal, har du kontaktet teknisk Service.? Den skal naturligvis være på boksen, hvilket den også må være, har ikke hørt om andre der mangler den.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)