Er ret forvirret over priser. | YouSee Community
Svar

Er ret forvirret over priser.

Jeg betaler næsten 8000 kr om året for fastnet lille pakke og til bredbånd , jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan priserne ligger reelt og hvordan de er delt op har ikke kunnet finde noget der passer nøjagtigt . 661 om måneden er trods alt mange penge for mig alene. Og har ikke nogen rigtig regning at se på mere, andet end der står hvad man trækker fra mig som denne måned den 31 / 1 - 661 kroner. og jeg har ikke mobil tlf .På forhånd tak . Venlig hilsen Held
icon

Bedste svar af Radiomanden 23 februar 2019, 10:30

Når du er her på siden, tryk på Menu øverst til højre, der kan der vælges produkter samt ses priser på TV pakker, Bredbånd og Telefoni.
Der er hvad vi kan gøre for dig her på brugerforummet. For yderligere i formation, skal der tages kontakt til Kundeservice de er der igen på Mandag.
Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Når du er her på siden, tryk på Menu øverst til højre, der kan der vælges produkter samt ses priser på TV pakker, Bredbånd og Telefoni.
Der er hvad vi kan gøre for dig her på brugerforummet. For yderligere i formation, skal der tages kontakt til Kundeservice de er der igen på Mandag.
Omdømme 7
Badge +7
Når du går ind på Mit YouSee øverst til venstre i dette forum, bør det fremgå hvilke produkter du har fra YouSee, og hvilke priser du betaler per måned. Vi betaler f.eks. for TV via vores boligforening, og selv dette forhold fremgår også klart af Mit YouSee.
Tak for svarene smukt af jer, jeg vil prøve dem alle så er jeg helgarderet 🙂

Besvar