Emne i mails i indbakken forsvinder ved valg af videresend

Vi har organiseret vores webmail i forskellige mapper, nogle mails sorteres direkte til disse, mens andre ender i indbakken og skal videresendes til eksterne adresser.

MEN når jeg trykker videresend på mails i indbakken, forsvinder teksten i emnelinjen, og der står kun "fwd:"

Vælger jeg derimod at videresende fra en af undermapperne beholdes teksten, og "fwd:" sættes foran teksten i emnelinjen.

Det er meget frustrerende for modtagerne af disse mails, fordi de har regler i deres mailprogrammer.

Det har ikke været sådan tidligere. Problemet er opstået i forbindelse med at vi har fået ny hjemmeside, hvorfra de berørte mails videresendes til TDC. MEN det drejer sig om alle mails i indbakken, uanset afsender, altså også fra 3. mand.

4 Kommentarer

Hej Susanne1410

Jeg ved ikke om jeg har forstået dit indlæg rigtigt, men her er hvad jer tror.Humørikon frustreret

Du har en hjemmeside og via den hjemmeside har du en mailbox. Fra den mailbox sender du mails videre til bekendtes  TDC-webmail.

Hvis det er sådan er det noget der sker på din hjemmesides mailprogram og så skal du henvende dig der hvor du har din hjemmeside. De må have noget support på deres produkter.

Det kan også være du har et mailklient på din pc, og at du har opsat din konto fra din webside i det program. Hvis det eks. er Windows live mail eller Outlook,  kan du forsøge at hente hjælp hos microsoft.

Jeg har rettet/camofleret de personlige oplysninger, der stod i dette indlæg. Dette er gjort for at beskytte den enkelte brugers anonymitet. Håber der er forståelse for dette

/Alias

Desværre kan jeg ikke bruge svaret til noget - for situationen er lige omvendt. Jeg prøver igen:

Vi har en hjemmeside, og visse indkomne mails fra dennes mailbox videresendes til vores mailboks hos TDC. MED emne. OK til det. Jeg kan se emnet i vores webmail hos TDC.

Nogle gange har vi brug for at videresende disse mails til en anden. Og når vi vælger videresend i TDC webmailen forsvinder emnet, hvis vi videresender fra indbakken. Det gælder i øvrigt også for andre mails fra 3. mand, som kommer fra almindelige mailprogrammer. Der er emne på i oversigten, men når vi vælger videresend, forsvinder emnet. Der er ikke rigtig noget system, har jeg fundet ud af. Fra visse undermapper forsvinder emnet også, fra andre ikke.

Som jeg også skrev ovenfor: MEN det drejer sig om alle mails i indbakken, uanset afsender, altså også fra 3. mand.

Er der forskel på indholdet af feltet Emne, afhængigt af hvilken type afsender det kommer fra?

Umiddelbart skulle indholdet af feltet Emne jo være formatteret som emne, når det vises, og Fwd: skal bare sættes foran, ikke overskrive indholdet. For det er jo rent faktisk det der sker.

Vælger vi at vidersende fra mappen Sendt, kommer emnet med - hvis det var der :-)

Er det muligt at drøfte dette pr. telefon - det er meget lettere end at skrive om det? Jeg har xxxx xxxx.

NB: Den mailboks jeg skriver om, er ikke koblet på dette nummer og dette login.

Hej

Det er et kundeforum du skriver i og det er som sådan jeg forsøger at hjælpe dig.

Selvom du har skrevet du nu har skrevet det to gange, og endda med fed skrift, forstår jeg ikke hvad du mener, og at du skriver dit telefonnummer er ikke tilladt her i forum.

Hvis andre kunder kan hjælpe skal de være velkommen.

Hej Susanne,

Jeg har samme problem. Bruger TDC webmail på http://mail.tdc.dk, og ret ofte (ikke altid) når jeg trykker videresend på en mail så fjerner den Emne feltet hvor der så kun står "Fwd".

Jeg tror ikke det er noget som andre her på Forum kan hjælpe med, det må være en fejl på TDCs webserver, men desværre jeg ikke kunnet finde nogen steder hvor man kan rapportere denne slags fejl.

Så TDC..... hvis I læser med her, så få en webmaster eller udvikler til at kigge på det !!!

Mvh

Jens

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)