email

Kan ikke sende mine email..efter der er opstået fejl og hver gang jeg skal sende bliver trekant med fejl..årsagen var helt fra starten at jeg sende en mail til en forkert email adresse som jeg havde skrevet ..meget iriterrende..

6 Kommentarer

Hej rilisa

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Hvis du har et postprogram på din pc, vil jeg foreslå, at du ser din mailopsætning efter:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password.

Her kan du taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587

Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587.

Hjælper det på dit postproblem?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

jeg vil lige tilføje til de gode og rigtige oplysninger som FN kommer med, at det er vigtigt at genstarte sit postprogram når man har foretaget ændringer i opsætningen.Blinkende humørikon

jeg kunne bruge alle tre indlæg så mit problem er løst nu ,,,tak til jer...

Jeg har samme problem med at jeg ikke kan sende emails men modtage. Der kommer en meddelse om at der er opstået en ukendt fejl på server. Når jeg går på TDC mailsupport og reparerer min mailkonto, og kontrollerer do, viser den fejl på at sende, men ok for internetforbindelse. Når jeg reparerer med TDC mailsupport, ændrer den mine porte, fra 587 og 110 som jeg skal anvende.

Hos TDC kundeservice kan de ikke hjælpe mig, og siger at det må være en fejl på min computer, jeg har jeg forsøgt på 2 andre computere, og min email konto er sat rigtig op, så kan det vel ikke være computeren?.

Det kommer kun periodisk og typisk op til weekenderne, og kan så ofte selv fungere igen mandag morgen:

Hvad fa... gør jeg

Mvh

Søren R. Vester

Det har jeg gjort og løser intet

Søren R. Vester

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@