Elendig service. | YouSee Community

Elendig service.

• 22 november 2016
  • 1 kommentar
  • 304 visninger

Mogens Dalsgaard Du er ikke alene. Jeg er gået over til bredbånds telefoni. Det har været og er stadig et mareridt. Mange af deres supportere ved ikke ret meget. Et firma der skyder fibernet ind, og som arbejdede på vores vej sagde, at TDC er nogle banditter. Ved overgangen til IP telefoni, lukker de bare min fastnet telefon ned, og der går fem dage før jeg opdager det. Jeg har fået en lang række enslydende skemaer jeg skal udfylde for at bekræfte, at jeg går fra TDC til YouSee, som er samme firma. Den eneste begavede supporter jeg har talt med, sagde rent ud, at det var noget pjat. Omsider fik jeg en ordrebekræftelse tilsendt 18 gange. Da jeg lettere forvirret fik bogholderiet i tale og skulle opgive ordre nummeret, var der 18 forskellige ordrenummer. Jeg er vist nok langt fra færdig med mit problem.
Fjern Synes godt om · Svar · 1 · 32 min.
Ulrik Soelberg
Ulrik Soelberg Tak for moralsk opbakning. Det teleselskab er så sandelig gået voldsomt ned ad bakke. Du og jeg kan vel begge huske, da KTAS rykkede ud øjeblikkeligt og uden beregning, når der var koks i forbindelsen. Den tid er forbi. Når man forsøger at kontakte YouSee, skal man først gennem adskillige telefonsluser. Og kommer til sidst til en helt ukvalificeret og sprogligt inkompetent medarbejder.

Nå. Så er der YouSee's hjemmeside. Jeg har alle oplysninger parat. Kundenummer, kode og alt det der. Lige meget hjælper det. De relevante sider svarer desværre ikke. Kritisabelt? Ja, det tør antydes.

Hvad gør den kloge? Det ved jeg såmænd ikke. Men jeg indtager i bedste Flemming Jensen-stil en sildemad med en pils og en beskeden snaps. Så kan man jo blive helt glad igen. Og sove trygt.

1 Kommentar

Nå. Så er der YouSee's hjemmeside. Jeg har alle oplysninger parat. Kundenummer, kode og alt det der. Lige meget hjælper det. De relevante sider svarer desværre ikke. Kritisabelt? Ja, det tør antydes.

Det er meget længe siden at yousee's sider ikke har fungeret hos mig.
Har du prøvet en anden browser?
eller har du prøvet at slette browserdataerne?

ie:
Menu-linien > funktioner - Slet browserdata.
Husk hvis du også markerer ud for koder, kan du resikere at alle koder til diverse websider, som du evt. har sat browseren til at huske, vil forsvinde.

chrome:
tre lodrette streger > indstillinger > nederst på siden: Avancerede indstillinger. >
Ryd browserdata.

Jeg har før skrevet flere vejledninger til fjernelse af browserdata for andre browsere, i en anden tråd..

Besvar