Spørgsmål

Eksportering af mail identifikationer fra yoySee til andet mail system

Jeg vil gerne have eksporteret nogle af mine kontaktpersoner som ligger i min youSee mail til andet mail system men kan ikke finde en metode til eksport af CSV filer i youSee mail løsningen.
Nogen der har et bud?

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hvis du mener fra Webmail.yousee.dk så kan du kun Importere (hente) fra et andet program, du kan, så vidt jeg ved, ikke eksportere listen, som f.eks. på en Outlook el. lign. Det samme gør sig i øvrigt gældende ved de fleste WEB mail løsninger, ikke kun ved Yousee.

-Brian
Øv , det forstår jeg ikke men hvis der er sådan...
Det er jo ikke fordi jeg forlader youSee men kun fordi jeg har fået en anden mail adresse i.f.m. noget foreningsarbejde og har behov for at overføre 30-40 personer :-(
Omdømme 5
Badge +4
Det er jo ikke Yousee, der spærrer for det i det her tilfælde. Jeg har endnu ikke oplevet en Webmail, hvorfra du kunne eksportere data. Det ligger sådan set i naturen af en WEB side. Websiden forespørger et "Hjælpe" program der er tilgængelig på den server hvor Webserver også kører, og så får webserver resultatet tilbage fra Hjælperprogrammet, og viser resultatet (Din web mail side) Hvis du vil eksportere er det en god ide at have forbindelse direkte ned i den database som en mail serrver egentlig er. Dette kan klares med f.eks. Outlook eller an anden mail klient der kan f.eks. imap (mail protokol), og selvfølgelig skal mailserver også understøtte den ønskede protokol. Så hvis du ikke har adgang til en mailklient der bliver understøttet af Yousee, bliver du desværre nødt til at lave et manuelt udtræk (Papir og blyant) :)

-Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P