Svar

Eksport af mapper fra webmail

• wbe
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er ved at nå grænsen på 1 GB data i min webmail.

Er der en måde hvor det er muligt at eksportere mailarkivet fra webmail til f.eks. simple ascii-filer, pdf eller tilsvarende ?

icon

Bedste svar af Stephen1 21 juni 2013, 19:48

Hej wbe

Der er desværre ingen muligheder for eksport af mails/data fra Webmail Trist humørikon

Hvis du gerne vil have dine mails som pdf-filer, synes eneste mulighed at være, at udskrive dine mails enkeltvis i pdf-format og gemme udskriftsfilerne.

Mvh

Stephen

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej wbe

Der er desværre ingen muligheder for eksport af mails/data fra Webmail Trist humørikon

Hvis du gerne vil have dine mails som pdf-filer, synes eneste mulighed at være, at udskrive dine mails enkeltvis i pdf-format og gemme udskriftsfilerne.

Mvh

Stephen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej wbe.

Jeg ved ikke, om du har overvejet den alternative mulighed at opsætte et mailprogram/en mailklient på cin computer, og på den måde hente dine mails fra Webmail?

Hvis du ikke allerede har et mailprogram på computeren, kan du installere et og opsætte dette i henhold til TDC's vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18349

Når mailprogrammet er sat op, kan du flytte de mails, du vil have overført til din computer, over i indbakken i Webmail, hvorefter de vil blive hentet af dit mailprogram og gemt på din computer.

Mvh

Stephen

Hej

Jeg synes ikke den anviste løsning er brugbar.

Jeg ønsker at have så mange af mine mails liggende på web-mail, så har jeg adgang til alle mails uanset hvor jeg er, og uanset hvilken PC jeg har adgang til. Nu hvor min TDC-mailbox er ved at blive fuld, vil jeg gerne kunne flytte de ældste mails i udvalgte underfolder over på et bibliotek på min PC. Men det er da ikke muligt at tage et stort antal mails og flytte over i min inbox når hele boxen næsten er fuld, og alle de mails jeg i forvejen har liggende i inboxen, de hentes jo også ned af et mail-program installeret på min PC, og så har jeg ikke længere adgang til disse (de nye mails) fra min web-mail. Det elegante ville jo være hvis jeg kunne gemme en hel mail med indhold, ligesom jeg kan gemme en enkelt eller flere filer fra en bestemt mail. Altså hvis man kunne markere et antal e-mails og klikke "gem lokalt" med vedhæftede filer og det hele. Det ville være smart.

Mvh.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Så kan du indstille dit mailprogram til at gemme en kopi på serveren, i f.eks 14dage før de slettes fra serveren.

Mvh

Kim

Hej

Du kunne jo også oprette en gmailkonto hos google og opsætte den til at hente mail fra webmail. Min gmailkonto kan rumme 15 GB.

Mailadressen fra gmail kan du anvende  til nyhedsmail og webmailadressen kunne du bruge til personlige mails fra familie, arbejde, m.fl..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)