egne mails i spam bakke

• Deltager
  • 0 kommentarer
Når jeg sender en prøve-mail til mig selv, havner den i spam-bakken på tdc.dk. Microftsoft prøvemails havner samme sted og det er uklart om de mails jeg sender kommer frem. I hvert fald ikke alle. Hvad gør jeg?

7 Kommentarer

Hej Hoxfut

Sender du en prøvemail fra webmail til dig selv eller fra en mailklient indstaleret på din pc?

Prøv at logge ind på webmail.

Åben spammappen.

Marker ud for en mail og klik på funktioner - Rapporter ikke spam.

Selvom det er over 3 år siden spørger jeg alligevel her, da jeg har fået nøjagtigt samme problem. Egne testmail til mig selv og testmail fra Mikrosoft ryger i centralt spamfilteret, hvis det er aktiveret.
Ingen problemer hvis det er deaktivet. Men jeg er glad for det centrale spamfilter og vil gerne høre om I fandt en løsning. Det med funktioner og rapporter som ikke spam er prøvet mange gange uden held
Hej Spamfilter

Det er jo lige netop det der er problemet. Hoxfut har ikke givet tilbage melding og da det KUN er trådopretter der kan markere hans/hendes tråd for løst, hjælper det jo ikke meget, at jeg skriver et svar mere, da det stadigvæk kun er trådopretter der har muligheden for at markere sin tråd for løst. Glad humørikon

Jeg ved ikke hvorfor du skriver 3 år???  tråden er fra oktober i år.  Overrasket humørikon

Når der skrives suplerende indlæg i andres tråde har det også den hage, at dem der hjælper skal læse HELE tråden (ofte 10 indlæg eller flere)  igennen, fordi den nye der skriver ofte HAR læst tråden og synes ikke det er nødvendigt at skrive så meget. Dertil kommer, at er der svaret i en tråd, burde det være en selvfølge, at den nye der bumber tråden, (altså hiver den op), som minimun svarer på det der allerede er spurt om. Trist humørikon

Du skriver:

Egne testmail til mig selv og testmail fra Mikrosoft ryger i centralt spamfilteret, hvis det er aktiveret.

Ja og du skal sansynligvis markere dem mange flere gange. Min nyhedsmail fra yousee lander altid i spamfilteret hos mig. Jeg klikker hvergang nej til det er spam, men det hjælper ikke hvis der sidder ti andre og klikker ja til det er spam, fordi de ti måske ikke kan huske de engang for længe siden har bedt om at modtage den nyhedsmail.  Det kan være derfor du skal klikke på ikke spam et hav af gang, for det virker.

Desværre er det jo stadig kun trådopretter, der har mulighed for at klikke accepteret løst tråd. ''heber det bliver gjort, eller at trådopretter stiller suplerende spørgsmål, så tråden kan blive løst.. Glad humørikon

Tak for svar

rettelse 3 år = 3 måneder. Glad humørikon

jeg har bare googlet problemet og så der såder var noget om et problem, jeg har brugt det meste af en dag med.

TDC kunne ikke hjælpe mig.  Havde så et spinkelt håb om at nogen her kunne.

Jeg er ny her og beklager hvis der er brudt nogle regler, men mangler desværre stadig en løsning ?  Overrasket humørikon

Vi vil gerne forsøge at hjælpe. Har du læst mit forige svar?

Jeg forstår ikke helt hvad det er du efterlyser.

Jeg forstår det sådan at du er træt af at markere de mail der havner i spammappen som ikke spam.

Er det rigtigt forstået?

Til det kan jeg kun gentage. Da det er et centralt filter kræver der at flertallet af dem der modtager mails fra det domæne de sender fra, markerer alle mail som værende ikke spam.

Hvis ikke det har noget at gøre med ovenstående, er du nød til at uddybe dit spørgsmål.

Din egen testmail. Er det en tdc-mail adresse du sender fra på webmail eller sender du den fra et program på din pc.?

Vil du uddybe hvad du mener med ordet Microsoft?

Jeg gættede på det er en mailklient fra microsoft, men det kan jo være en nyhedsmail som du håber at modtage fra microsoft, og som havner på webmail i spammappen på webmail.

Er det fra webmail du sender den testmail?

Ja jeg kan godt se det jeg skrev kan blive mere forståeligt.

Helt konkret er problemet at sender min kone mig en mail fra sin iphone havner den i spamfilteret, hvis det er aktiveret.

Vi har fælles emai-addrese så det undrer at jeg både kan sende fra tablet, pc og iPad uden problemer. 

men som sagt går det galt hvis der bliver provet fra min kones iphone 

Glem det om Mikrosoft. Jeg skrev det kun det fordi den der startede tråden også havde det problem.  Og min testmail også var havnet der. Mail fra Mikrosoft højer jo også næesten til der Glad humørikon

tror ikke problemmet kan være på iPhonen, siden det fungerer når det centrale spamfilter er deaktiveret

Der skulle være teknikere på TDC på mandan, og får jeg et svar skal jeg nok vende tilbage  

Jeg har valgt ikke at bruge mere energi pa dette spørgsmål.

Det er kun når hun sender til sig selv at det går galt. Det ved vi nu og er der behov for det en gang i mellem ved vi jo mailen er på webmailen

Har ikke været i kontakt med TDC, s teknikere

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P