E-MAIL FUNGERE IK!!!!

• Deltager
  • 0 kommentarer
TDC - håber i MEGET SNART får det til at FUNGERE IGEN.....JEG AFVENTER EN VIGTIG E-MAIL SÅ BARE IK OK !!!!!

4 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +1
Det er ikke kun dig men hele danmark... samt nets så ha tolmodighed 

Omdømme 1

pn2660 skrev:
TDC - håber i MEGET SNART får det til at FUNGERE IGEN.....JEG AFVENTER EN VIGTIG E-MAIL SÅ BARE IK OK !!!!!

Dette er et kunde-forum, og du behøver slet ikke råbe af os, og slet ikke sætte så mange udråbstegn. Et styk er nok, vi ved godt at du er irriteret.  Og mon ikke TDC gjorde alt hvad de kunne får at få deres mailsystem til at køre igen.

Hvis ikke du kan leve med den risiko, som TDC har ved deres server system, så pret en gmail-konto hos google. Jeg har endnu ikke opdaget at min gmail, ikke fungerer. 

Omdømme 5
Badge +1
Her må jeg desværre rette dig Maja.

Et problem af den type, som opstod torsdag, kunne sagten også have betydet, at gmail også var utilgænglig. Det gjorde det så ikke i det akuelle tilfælde - men det var mere et spørgsmål om tilfældigheder.

Jeg kan kun gentage, at det er noget pjat at folk i den grad jamrer sig. Hvis man er så afhængig af sin mail, at man ikke kan leve med, at de kan blive 12 - 24 timer forsinkede på en helligdag, så har man valgt en forkert løsning, ved at være tilkoblet det offenlige net. Så må man købe beskyttede linjer og egne beskyttede servere. Man må også finde sig i, at man kan være uden adgang til internettet. Sådan er det bare.

Og så hjælper det ikke, at all mulige opretter deres egen tråd om hvor meget for dårligt det er. Hvad FANDEN er det brugerne her efterhånden bilder sig ind? Her er efterhånden kun inkompetente brokkehoveder....

Det var så mit sidste indlæg her på forum. Jeg gider ikke det useriøse bavl mere.

Vh

Peter

Omdømme 1
Helt i orden du retter mig - Det ved du da

Jeg skrev det kun fordi jeg også er træt af at folk ikke har en smule pli og tålmodighed. 

En ting er at kunder ikke bliver orienteret, en anden ting er at brugere af forum opretter den ene brokketråd efter den anden, uden at gøre sig den ulejlighed at tjække om andre har skrevet det samme og måske endda fået et svar. 

Jeg kan godt forstå du et mega træt af de brokkerøve, men jeg synes ikke de kunder, der på en ordentlig måde, ønsker vores hjælp, har fortjent at lade vores dårlige humør gå ud over dem og stoppe på forum.

Jeg synes du skal tælle til ti og blive ved med at hjælpe alle dem som jeg ved er meget glade for dine svar.

Prøv nu at glemme brokkehovederne og få Påskehumøret frem.

God Påske PeterA og alle jer andre der sætter pris på at nogle kunder gider hjælpe. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)