Spørgsmål

• Deltager
  • 0 kommentarer
Har i flere uger haft problemer med at komme ind på min e-mail. Brug af denne side hjælper ikke , eftersom den er bruger til bruger - men at ringe yousee hjælper heller ikke, eftersom de kun kan svare at de kender problemet, men ikke kender til hvad der bliver gjort eller når det bliver løst !! Ufattelig uprofesionelt!!! Hvad med en stærkt nedsættelse af prisen så lenge yousee ikke leverer et fullværdig produkt ?? Men det er det sikkert heller ingen hos yousee som kan svare på ?

4 Kommentarer

I de mange år jeg havde TDC mail over windows live mail virkede det perfekt. Nu efter Yousee har overtaget det, kan jeg ikke få mails ind som fylder 4 mb, men skal log ind på yousee og ind i webmail for at se dem og downloade billederne og slette det ja så kommer de andre mails ind, men hvorfor?

Har ringet og prøvet andet uden held.

Alt står som det skal i min konti men hvad er der mon galt?
Omdømme 7
Badge +7
Nu er du kunde hos Yousee. Du bliver derfor nødt til at leve med de muligheder og begrænsninger som Yousee tilbyder. Det kan betyde, at du f.eks. skal bede folk om at sende dig et billede per mail, hvor de før måske kunne sende det hele i en mail. Kan du ikke leve med den gigabyte Yousee stiller til rådighed, må du slette i webmail, eller hive dine mails ned på en PC, telefon, tablet osv.
Under indstillinger>egenskaber kan man angive maks størrelse pr. mail. Den går fra 10 KB til 50 MB.

Hvad har du af samlet kapacitet (se venstre, nederst)? Det er set før, at den er sat til 5 MB :)
Logan skrev:

Under indstillinger>egenskaber kan man angive maks størrelse pr. mail. Den går fra 10 KB til 50 MB.

Hvad har du af samlet kapacitet (se venstre, nederst)? Det er set før, at den er sat til 5 MB :)

Den står på 40 MB Stormail står der, kan ikke indstille den til 50 MB da 40 MB er den højeste.
1 GB.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P