• wdg
  • Deltager
  • 1 kommentar
Erhvervede mig en SONY xperia st27i og et tdc abonnement for ca. en måned siden. Alt fungerer fint.

SMS, google og alt muligt andet  UNDTAGEN E-MAIL.

Oplever at mailen periodevis sender, men det kniber gevaldigt med at modtage.

Og hvad har jeg så gjort for at afhjælpe problemet.

Tilbragt omkring 3 timer i tefonkontakt med TDC, har været i  TDC foretningen 5 gange, talt med flere forskellige i EL giganten hvor jeg har købt smartfonen, kontaktet Sonys support som lovede at ringe tilbage,hvilket ikke skete.

I tdc foretningen har man slettet mine oplysninger og oprettet dem igen og det så ud som om at det fungerede. Lige indtil jeg næste gang prøvede.

Hvor mon man finder en kompepetent person som kan løse mit problem?

WDG 

3 Kommentarer

Omdømme 1

wdg skrev:Hvor mon man finder en kompepetent person som kan løse mit problem?

WDG 

Hej WDG

Dette er et kunde forum og det er andre kunder der forsøger at hjælpe med at løse problemer.

Det er nok ikke lige den sætning, der får andre kunder til at forsøge på at hjælpe dig.

Jeg tør i hvertfal næsten ikke komme med et bud.

Du skriver hvor du har været, men ikke hvilken opsætning du har brugt.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=33520

Har i dag fået telefonisk  hjælp fra en kundesupport i tdc og det ser ud til at problemet er løst. Det skal dog tilføjes at på et tidligere tidspunkt i forløbet så det også ud til at virke, men faldt tilbage igen.

Desuden er jeg stolt over at blive kaldt juniorbruger som 74 årig!!

wdg

Omdømme 4
Hej wdg

Hjerteligt velkommen her på TDC Kundeforum.

Jeg tager hatten af for dig. Junior bruger eller ej!

Det er meget få på 74 år, jeg kender, som kaster sig over et forum fremfor at gribe telefonen og ringe.

Jeg håber vi kommer til at møde dig igen, her på forum. Har du andre ting, du gerne vil spørge om, eller noget vi kan hjælpe dig med, skal du være yderst velkommen til at vende tilbage her på forum

Med hensyn til din titel af "Junior bruger" er den i skrivende stund allerede ændret til "bruger".
Hvis du skriver mere på forum, eller kikker rundt, vil du igen stige i graderne.

Du kan læse meget mere om, hvordan det fungerer, i vores artikel her:

/t5/Om-TDC-Forum/Superbrugere-og-Rangsystemet/m-p/123204#U123204 

Tak igen - det er ganske forfriskende at finde ud af, vi henvender os til alle i befolkningen her på forum, både unge, som ældre  Glad humørikon

God weekend

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P