Spørgsmål

Driftsinformation og Mit youSee nede

Omdømme 4
Badge +2
  • Guide
  • 109 kommentarer
Er der andre end mig, der oplever besvær med youSee's hjemmeside her i aften?
Jeg har prøvet med en del adresser, jeg ved der er aktive installationer på, men driftsinformation melder hus forbi. Ligeledes er der pt ingen oplysninger whatsoever i "mit yousee"

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
YouSee.dk er lidt udfordret for tiden, og det gør at indholdet på mit YouSee ikke altid er i orden. Jeg prøvede at logge på her og det ser fornuftigt ud her nu.
Jeg har indtil for få dage siden brugt den gamle driftsside, men den har de pillet ned nu. Jeg synes ikke den nye fungerer særlig godt. Lidt ærgerligt.
Jeg er træt af den nye driftsside. Jeg sidder og slår forskellige adresser op. Alle siger "Vi har ikke registreret fejl" og intet andet. Der står heller intet under min egen adresse. Men...

Tilfældigvis har jeg gemt et direkte link til min egen adresse. Her er der driftsmelding om planlagt arbejde. Det gemte link har et ekstra argument i urlen. Dette argument gør en forskel.

Jeg så meldingen om planlagt arbejde og ville lige tjekke nogle andre adresser... Det skulle åbenbart ikke være så nemt.
Følger I med her, Yousee? Jeg kan se på facebook, at der er fejl i Hillerød lige nu. Driftssiden melder ingen fejl. Kun når man manuelt tilføjer "amsid"-argumentet til urlen får man melding om nedbrud.

Og nå ja... Først skulle jeg kæmpe mig igennem "der findes ingen installation på denne adresse".
Omdømme 2
Badge
Logan skrev:

Følger I med her, Yousee? Jeg kan se på facebook, at der er fejl i Hillerød lige nu. Driftssiden melder ingen fejl. Kun når man manuelt tilføjer "amsid"-argumentet til urlen får man melding om nedbrud.

Og nå ja... Først skulle jeg kæmpe mig igennem "der findes ingen installation på denne adresse".

Jeg har tilsyneladende heller ingen YouSee-produkter på min adresse - her i Nordjylland!
mailbrugernielsen skrev:

Jeg har tilsyneladende heller ingen YouSee-produkter på min adresse - her i Nordjylland!

Tricket består i at være vedholdende. Du skal ikke give op efter 10 forsøg :)
Nå, nu har de fået ny driftsside igen. Hvor er muligheden for direkte link?

Der er ikke mindre end syv forskellige knapper man kan trykke på derinde. Hvorfor ikke bare skrive på én side, hvad der måtte være af problemer? Giv i det mindste muligheden.

I stedet for at lave noget, der er "smart", så lav noget, der er simpelt. Det virker meget bedre.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

Hvis det er således at der ikke kan ses produkter ved opslag på adressen inde på Mit YouSee, så er det noget som vi skal adressere og fejlmelde videre til vores udviklere på baggrund af den enkelte adresse. Jeg vil derfor anbefale at kontakte os via vores øvrige kontakt-indgange, så det kan meldes videre.

@Logan -> Jeg tager dit input med videre til vores web-team, så vi kan se på muligheden for en liste. Tak for feedback! :)
Logan skrev:

Hvor er muligheden for direkte link?

Bogmærke er nu muligt. Tak. :)
Jeg oplever ret ofte at forbindelsen mellem hjemmesiden og driftsdatabasen er væk. Dvs. der er "ingen fejl". Efter noget tid, kortere eller længere, kommer driftsmeddelelserne tilbage.

Er der udsigt til, at det bliver mere stabilt? I kan også vælge at skrive, at siden er ude af drift, i stedet for "ingen fejl".
Omdømme 4
Badge +6
Hej Logan

Vi holder selvfølgelig øje med det.

At skrive siden er ude af drift, kommer vi dog ikke til med mindre, at siden slet ikke virker.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P