domain owner policy restrictions

Hvordan løser man dette problem?

Min kollega sender e-mail fra en tdc-konto, via en gruppe, til hotmail.com. Det giver denne fejlmeddelelse:SMTP error from remote mail server after end of data:host mx3.hotmail.com [65.54.188.126]: 550 5.7.0 (BAY0-MC4-F26)Unfortunately, messages from (86.58.185.32) on behalf of (firma.tele.dk)could not be delivered due to domain owner policy restrictions. Er det hos tdc, hotmail eller 86.58.185.32, at problemet skal løses? /Per

5 Kommentarer

Jeg har også sendt denne forespørgsel til outlook.com/hotmail.com.

Her fra har man svaret, at det er et problem hos TDC eller ejeren af 86.58.185.32.

Hvordan kommer jeg videre?

Jeg pfs7850

Jeg er bestemt ikke sikker på at jeg kan hjælpe, for jeg ved ikke hvad du mener med denne sætning:

"Min kollega sender e-mail fra en tdc-konto, via en gruppe, til hotmail.com.?

Jeg ser bort fra den sætning og gætter på din kollega har en mailklient på din pc. Jeg gætter også på han har en hotmail-mailadresse og at han har opsat den konto i hans mailklient.

Hvis det er sådan det forholder sig. Kan han prøve den opsætning, jeg har for min hotmail-konto

Fanebladet Servere:
Server til udgående = smtp.live.dk
Server til indgående = pop3.live.dk
Marker feltet: JA til godkendelse.

Fanebladet avanceret:
Port til udgående post = 587
Marker feltet = Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)
Port til indgående post = 995
Marker feltet = Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)

Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Nej ikke korrekt forstaet.

Min kollega er kunde hos tdc:   ...@firma.mail.dk, og mail klient på sin egen pc.

Når han sender email til en lukket brugergruppe (hvor han naturligvis selv er med), kommer der ovennævnte fejlmeddelelse for de brugere i gruppen som har en hotmail.com og live.dk adresse.

Andre medlemmer af brugergruppen modtager denne email.

Og andre medlemmer af brugergruppen kan godt sende til alle gruppens medlemmer uden problemer.

Og min kollega kan sende email direkte til de pågældende hotmail.com/live.dk adresser.

Undskyld hvis mit oprindelige indlæg var lidt for kortfattet.

/Per

okay - det går uden for hvad jeg kan hjælpe med.

Er det firmaet der betaler for bredbånds-forbindelsen, mener jeg det er noget firmaet skal tage sig af. Er det din kollega der ejer firmaet, bør han kunne få hjælp ved henvendelse

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/element.php?dogtag=e_help_kontakt_ring

Andre kunder der kan hjælpe med et svar, bedre end mit?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Jeg blander mig - men ved ikke om det er helt korrekt det jeg skriver. Så tag det med et gran salt!

Jeg syntes det ser ud til, at den mail I sender fra, på een eller anden måde har fået en automatisk blokering, måske fordi der er sendt meget fra mail adressen - eller fordi en anden, som har samme domæne - det er det som står efter snabela - har spammet Hotmail engang og derved fået hele domænet spærret...

Modsat kan det også være at det er en begrænsning i TDC's SMTP server. I givet fald, skal du følge MajaH's råd og kontakte TDC erhvervs kundeservice.

Så du skal ud af 2 spor. Hotmail og TDC. Jeg ville gøre det i den rækkefølge, da jeg tror det er en blokering pga spam fra en TDC kunde engang. Hotmail er rimelig følsom omkring dette pga tidligere tiders misbrug af samme.

God jagt

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)