Spørgsmål

"Din selvbetjening har endnu ingen abonnementer tilknyttet" Men jeg er jo tydeligvis på nettet..


Hva gør jeg? Jeg ville egentlig bare se hva hastighed jeg betaler for men på mit abonnement under min konto siger den at jeg ikke har noget abonnement...

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej

Velkommen til YouSee Forum :)

Kunne se, du manglede et svar, så det får vi lige lavet om på.

Det lyder som om, du ikke er logget ind på den rette bruger, så jeg vil egentligt foreslå dig at forsøge med muligheden for glemt login. Den finder du her: https://profil.yousee.dk/glemt-login

Bare lige så du ikke undrer dig, så har jeg ændret dit viste brugernavn her på forummet, så det ikke indeholder personlige oplysninger. Hvis du har et andet ønske, kan du lige smide mig en privatbesked. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Det forstår jeg ikke, jeg loggede jo ind med mit telefon nummer som er tilknyttet abonnementet ..er det ikke sådan man gør? o.O
Badge
Hvis det er på dit telefon abonnement kan du ikke se bredbånd, det har et andet log ind

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)