Det nye TDC Play - (forrige version)

I den tidligere version af TDC pay var det muligt at streame udlandske radioer. Med den nye TDC Play er den funktion forsvundet.

Er det muligt at downloade den tidligere app?

Eller hvordan kan jeg streame udlandske radiokanaler på den nye TDC play/tv?

Hilsen

Bigbidou

4 Kommentarer

Jeg savner også adgangen til min HomeDisk!

Mvh

Drejer det sig om TDC Play til smartphone, tablet eller computer?

Hej MS-Erik

Det drejer sig om TDC Play til smartphone.

Hilsen

Bigbidou

Hej.

Når det drejer sig om TDC Play til smartphone, kan jeg oplyse at jeg i mellemtiden har modtaget en informationsmail fra TDC med denne tekst - citatet er markeret med blå farve:

Ny TDC Play app

Med vores nye TDC Play Tv & Film app vil du fremover have mulighed for at kunne se tv, film og serier. Du behøver ikke slette den nuværende TDC Play app, men blot opdatere til den nye. Du skal dog være opmærksom på, at den nye TDC Play Tv & Film app ikke indeholder adgang til din TDC HomeDisk. Vi arbejder dog på en ny og forbedret app til din TDC HomeDisk, som vil blive lanceret senere på året.

Venlig hilsen TDC

Men det giver ikke svar på spørgsmålet om radiostationer, og adgang til en HomeDisk arbejdes der på. Så vidt jeg kan se har TDC også en musik-app til smartphone, men den kender jeg ikke. Men den kan installeres, og dur den ikke kan den slettes igen. Jeg kan desværre ikke oplyse mere når det drejer síg om en smartphone. TDC Play til computer indeholder adgang til HomeDisk, men den indeholder ikke radiostationer, dog er der på computer en løsning uden om TDC, nemlig brug af vTuner på internetadressen:

http://vtuner.com/setupapp/guide/asp/BrowseStations/startpage.asp 

Måske kan andre brugere give bedre svar angående TDC PLay på Smartphone.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)