Det nye TDC Play

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints carlon har modtaget fra andre medlemmer.

Kære TDC.

Jeg henvender mig til jer her igen - igen - igen for denne gang seriøst at brokke mig alvorligt.

Jeg og de fleste andre har haft problemer siden I lancerede det nye TDC play - og så vidt jeg husker var det i marts I begyndte at rode med den nye version.

Siden da her der ikke været andet end problemer hvor den tidligere version kørte rimeligt.

Jeg skylder her at angive at jeg anvender Web Tv.

Det har ind imellem i den sidste periode kørt nogenlunde.

Derfor havde jeg satset på at anvende web Tv i forbindelse med Tour De France.

Vi sidder nu her 32 mennesker foran en storskærm med PC opkoblet og hvad er resultatet - WEB TV kører ikke - igen som vanligt.

Jeg har haft utallige kontakter il TDC via telefon - Forum - Mails og aldrig fået noget fornuftigt ud af henvendelserne.

Ny er målet fuldt - jeg finder mig ikke længere i at blive behandlet på denne arrogante måde. Indrømmet at der er i dag situationen der bringer mig i kog, men det holder ikke længere.

Vi som TDC kunder - Home Trio og andre abn. betaler i dyre domme for en ydelse som TDC ikke kan levere.

I er ganske enkelt ikke i stand til at levere det vi køber af jer, og betaler for.

Nu er det nok.

Jeg forventer en eller anden respons på mit her givne indlæg og jeg venter gerne en dag eller 2 for at se om der kommer noget fornuftigt.

Kommer der imidlertid som vanligt ikke noget fornuftigt fra jer, banker jeg på hos forbrugerrådet -  DR1's kontant - opretter en TDC Play gruppe på Facebook og hvad der ellers er af muligheder for at få jer i tale.

Jeg kan ikke være den eneste der nu har fået nok. Jeg ved at jeg ikke er den eneste der har problemer - bare læs i forum spalterne hvad kunderne siger - det er uhyggeligt.

Jeg skal bemærke at lige nu fortsætter festen her for 32 personer, men absolut ikke ved hjælp af TDC Plau, men ved at anvende STOFA WEB TV. Her kører det perfekt og har gjort det siden Stofa lancerede denne mulighed.

I må og skal stramme jer an kære TDC. Jeg vil he anklage jer for at sælge et produkt der absolut ikke lever op til kundernes forventninger.

Nok om det - jeg venter og ser hvad der sker fra jeres side. Hvis ikke noket - som sædvanligt - hedder der forbrugerstyrelsen -KONTANT - Facebook og hvad jeg ellers kan finde på.

Hilsen fra en meget - meget - meget - frustreret kunde. 

2 Kommentarer

Hej carlon,

Jeg er ked af at høre om de gener der har været vedrørende TDC Play på det generelle plan. Det er korrekt at der over den seneste måneds tid, frem og tilbage har været nogle problemer. Det er naturligvis beklageligt.

TDC Play (samt Web-TV) skulle nu køre efter forventning. 

Jeg vil gerne lige høre om, da I var samlet, sad i der hjemme på din privat adresse (hvor Home Trio forbindelsen er), eller på en ganske alm. bredbåndsforbindelse?

Grunden til at jeg spørger om du var på din privat adresse, er pga. man skal være opkoblet til sin HomeBox (enten via trådløs eller en kablet PC), uden at være logget ind for at kunne se TV2. Derved kan HomeBoxen verificere om der er TV på eller ej, og giver adgang alt efter om du er hjemme eller ude. Du kan se nærmere info omkring det her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_play_tv_webtv

Hvis du fortsat ikke har fået svar på dine spørgsmål, eller tingene ikke fungerer hos dig, må du meget give lyd fra dig Glad humørikon

Vi beklager endnu engang de problemer I alle har oplevet med TDC Play.

Obs: Grunden til at vi først svarer dig nu, er fordi at dette er et kundeforum og vi som regel lader indlæggene ligge i en måneds tid før vi går ind og blander os - det håber jeg er okay :-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Sandhed med modifikationer,

"Det er korrekt at der over den seneste måneds tid, frem og tilbage har været nogle problemer. Det er naturligvis beklageligt.",

indrøm det dog - der har været diverse problemer siden det NyePLAY blev indført i Marts 2013 - vi nærmer os altså et halvt år.

I øvrigt kan man godt se TV2 på hjemmenetværket når man er logget ind.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)