Det nye TDC

Hej TDC /YouSee

Tillykke med det nye design. Det er brugervenligt og pænt, men jeg synes ikke, at det er rigtigt, når I reklamerer med, at det gamle TDC og YouSee nu er samlet eet sted.

Jeg skal fortsat logge ind på med mit TDC-bruger navn, når jeg f.eks. vil se mit forbrug og abonnementer på telefoni og bredsbånd. Her kan jeg ikke se mit YouSee.

Omvendt skal jeg fortsat logge ind med mit YouSee navn for at se mit tv-abonnement.

Hvorfor kan har I ikke lavet det sådan, at der er een indgang til det hele.

Inden sammenlægningen skulle jeg ændre mit YouSee brugernavn, da det var identisk med mit TDC brugernavn.

Det er da ikke nogen forbedring.

3 Kommentarer

nu har jeg lige fundet ud af, at når man logger ind via YouSee brugernavnet, kan man godt se alle abonnementerne. Undskydl forstyrrelsen.

sorry, det kan man desværre ikke alligevel. Det var forbruget og abonnement.

Derfor: For at se tv abonnementet, skal man forsat logge ind med det gamle YouSee brugernavn.  

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Mit indtryk er at Yousee fornuftigt tager TDC privat system for system og ikke starter på for meget på en gang. Det vil selvfølgelig gøre det lidt mere besværligt i en periode for TDC privat kunder på vej til Yousee, men der er lys for enden af tunnelen :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)