Denne email er blevet klassificeret som spam af udbyderen | YouSee Community
Spørgsmål

Denne email er blevet klassificeret som spam af udbyderen


Jeg har mailkonto ved yousee, og har opdaget at jeg ikke kan sende mails fra Windows Live mail, eller min mit mailprogram på min samsung telefon. Jeg kan godt modtage mails.

Jeg har desuden forsøgt at sende med mail app i Windows 10 på min pc, med samme resultat. Jeg kan godt sende mails når jeg logger ind på min online yousee mail.

Fejlmeddelelsen på min telefon er følgende: Denne email er blevet klassificeret som spam af udbyderen.

Er der nogen der kan hjælpe?

4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +2
Jeg vil tro TDC Postmaster har lukket for udgående mail. Læs mere på https://postmaster.tdc.dk
Omdømme 6
Badge +2
Hvor længe siden er det du har scannet for virus på dine enheder? Der findes virus som mail spammer, og det får Postmaster til at lukke for udgående post.
Omdømme 7
Badge +7
Via Postmaster kan du igen få lukket op for udgående post, men få løst problemet inden du tager fat i Postmaster.
Tak for hurtige svar - det vil jeg forsøge.

Det er nok et par måneder siden jeg har kørt et komplet scan, der skal nok en ny rutine til:-(

Besvar