DDOS er irriterende

• Deltager
  • 0 kommentarer
jeg har i weekenden været under et (Ddos angreb) jeg ville ringe idag til tdc. og fik afvide jeg skulle resætte min router det gjorde jeg 3 gange. og ingen IP skift.! HJÆLP::: jeg bliver truet og det er absolut ikke sjovt. TDC. i må give mig en ny ip adresse altså internet ip adresse. jeg fik afvide jeg skulle logge af alt hvad jeg har af steam & skype, for ikke at gernings manden skulle give yderligere angreb imod routeren, det fik jeg afvide af en ven, at det var bedst, og så skulle jeg kontakte min udbyder.

Kh. Mikael

???????????????

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Thyt21.

For at stoppe dit angreb DOS, eller DDOS (Dos=denial of service en enhed spærer din service fra kun EN PC/Linje, DDOS=Distributed Denial of service Service spærres fra MANGE PCer/Linjer) prøv når du går i seng i aften at slukke din router (For at være helt sikker, træk netværksstikket ud der går over til stikket i vægen) Og tænd den ikke før dagen efter. Hvis der er nogen der kører DOS/DDOS mod dig vil de finde ud af at din IP ikke er aktiv. Dette vil meføre en konstant strøm af Timeouts, hvis de prøver at få kontakt til din IP.

Desuden vil du nok få en ny IP dagen efter. Det er ikke sikkert, men sandsynligt. HVis det ikke stopper dem, kan du anmelde dem til politiet. Læs mere under dette link: https://www.politi.dk/da/borgerservice/anmeldelser/hacking/

Her står bl.a. :

Klip start

Efter straffelovens § 293 stk. 2 straffes den, der uberettiget hindrer en anden i helt eller delvis at råde over en ting, med bøde eller fængsel i 1 år, og under skærpende omstændigheder med fængsel op til 2 år.

Klip Slut

Og du kan jo ikke råde over din linje, hvis de DOS'er den.

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)