Clouddisk og synkronisering oneway only?

• Deltager
  • 0 kommentarer
hejsa. jeg har sat Clouddisk til at hente filer fra en mappe på min pc, og det virker fint med at de filer som jeg putter i min mappe bliver uploaded og gemt på clouddisk.

MEN, hvis jeg nu ønsker at slette en fil på min pc feks for at spare plads på pcen, så bliver filen også slettet igen på min clouddisk, og det er ikke det jeg ønsker. Så har jeg jo ingen backup mere.

Det kunne jo også være at man ved en fejl får slettet en fil på sin pc, så ville det jo være dejligt at kunne hente den via clouddisk men det kan jeg så ikke, da clouddisk også har slettet filen.

Er der nogen der ved om man kan undgå dette? evt om man kan lave "one-way" synkronisering hvilket jo for det meste er formålet med en backup?

på forhånd tak.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej flyver

Kunne se, at du manglede et svar.

De mapper, du har valgt, den skal synkronisere, vil den som udgangspunkt altid holde opdateret. Til gengæld er der ikke noget, der står i vejen for, at du kan stoppe denne synkronisering. Det kan du gøre under indstillinger - der skal du bare fjerne fluebenet ud for mappen.

Den eneste måde at lave den one-way, som du kalder det, er ved at slå denne synkronisering fra og overføre filerne selv med plusset i programmet.

Jeg giver selvfølgelig ideen videre til dem, der står for det. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P