Clouddisk login problemer

Jeg har i dag for første gang, forsøgt at oprette min clouddisk, dog uden held, den skriver "

Siden er udløbet

For at beskytte personoplysninger og forbedre sikkerheden er den side, du forsøger at få adgang til, ikke længere tilgængelig. Luk vinduet, og start forfra igen." Og hvis jeg prøver inde fra min egen side på tdc's hjemmeside, så får jeg følgende meddelese "Dit login giver ikke adgang til TDC CloudDisk. Det kan skyldes at dit login ikke et tilknyttet et abonnement, eller at dit abonnement ikke giver adgang til TDC Clouddisk. Få hjælp på tdc.dk/opretclouddisk"

Jeg forsøger at tilgå servicen, inde fra min side, hvor det også fremgår, at det er en del af mit abbonement.

Håber der er en, eller flere, som ved hvad jeg kan gøre, for at få det til at spille. Tak

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej OmesPomes

Der er 2 muligheder, hvis der står, at du burde have adgang. Den ene er, at du har et andet login, hvor dit abonnement er tilknyttet, og hvis ikke du har det, så må det være en fejl.

Det er noget, der kan blive undersøgt, og jeg vil derfor anbefale dig at kontakte vores support, så der kan blive kigget nærmere på det.

Kontakt: http://privat.tdc.dk/kontakt

/Stefan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)