Chat | YouSee Community
Spørgsmål

Chat

Jeg er sikker på det nok bare er en fejl 40, men jeg kan ikke lokaliserer chat funktionen nogen steder. Det er som om den kommer frem ret random. Nu har jeg så også oplevet flere gange at den ganske enkelt forsvinder midt i samtalen (når jeg endelig har fundet den) og så kan jeg ikke finde den frem igen. Hvad pokker gør jeg galt????

7 Kommentarer

Jeg kan heller ikke finde en knap, men jeg kan få chat-vinduet frem på forskelllige hjælpe-sider. F.eks. kundeservice > tv

https://kundeservice.yousee.dk/tv
Jeg har fået en iPhone af min datter. Har flyttet simkortet over, når jeg sætter den op, beder den om en adgangskode til "dlink-EEBO-5GHz. Og den har jeg glemt. Hvordan
finder jeg den??
Omdømme 7
Badge +7
Der kan laves en ny adgangskode. https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/opsaetning/skift-wifi-navn
Badge
Hej hos YouSee
Jeg har problem med at komme på nettet kan i se hvad problemet er, routeren den lyse i de 5 øverste
Det er en Cisco epc3928 og så står der et nummer 40.975
Syntes jeg har haft lidt mange problemer med nettet den tid jeg har haft det hos jer
Omdømme 7
Badge +7
Hej hos YouSee
Jeg har problem med at komme på nettet kan i se hvad problemet er, routeren den lyse i de 5 øverste
Det er en Cisco epc3928 og så står der et nummer 40.975
Syntes jeg har haft lidt mange problemer med nettet den tid jeg har haft det hos jer

Hej User132

Jeg vil anbefale dig at lave en ny tråd om dette problem, da der i denne tråd drøftes et andet emne 🙂

Jeg håber at du har fået løst problemet og er på nette igen.
Hej, I am writing on my wifes account. A question please, My phone is locked and I can not find my pinkort. where can I see my pinkort on you see website? We are in Kenya and I also need to use m y Kenyan pinkort on my phone which is not possible. When I put my Kenyan simkort in my
phone it says the sim network unlock. I need my phone to be unlocked so that I can use my phone in Kenya using my Kenya pinkort. We are going stay here for four months.

Looking forward to your quick response.

Regards
Samuel Charagu Mwangi
Omdømme 7
Badge +7
Log on to Mit You See Mobile, there You Will Find the PUK nummer that You need for a new PIN code to unlock the SIM card.
When You use a local SIM card, it comes with a PIN code to unlock the card.
We can't help you if You have a seperate unlock code for the phone itself.

Besvar