Centralt spamfilter, problem

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg oplever i stigende grad at det centrale spamfilter opfanger mails som ikke er spam. Herunder mails fra Telmore vedr. negativ saldo. Flere andre oplever det samme. Det er noget som er kommet i løbet af de sidste 6 måneder. Når en mail først er havnet i spam mappen kan der ikke svares på mailen selvom den flyttes til indbakken og markeres som "ikke spam". Alt sammen foretaget fra webmail.

3 Kommentarer

Har meldt det tidligere og det forlyder der kigges på det !

Ind til det atter virker kan du evt. slå det centrale filter fra under indstillinger - central spamfilter ...

Ikke optimalt, specielt hvis du også får meget spam... Men det kunne måske hjælpe som en midlertidig løsning !

Man kan undrer sig over TDC/Yousee giver deres kunder mulighed for at vælge at modtage mails andre betragter som SPAM, uden dette har nogen effekt. Det skyldes at TDC ikke respekter deres kunders eget valgt, ved ikke at køre mails der markeres i det centrale spam filter gennem den enkelte kundes eget spam filter. Derfor modtager den enkelte kunde ikke mails som den enkelte kunder har markeret som ikke spam. Man kan undrer sig over denne politik ved TDC, da det betyder at nogle foreninger m.v. kan komme i problemer med kommunikationen med deres medlemmer, TDC kunder ikke modtager tilbud m.v. der har bedt om. Dette er en meget mærkelig holdning ved TDC, at de helt tydeligt ved bedre end den enkelte kunde. Vil TDC holde deres kunder skadeløse hvis de mister et godt tilbud, ved denne mærkelige politik?

Enig. Glad humørikon

Og mens yousee er ved at se på det spam-halløj, kunne de jo lige sikre sig at deres nyhedsbrev ikke lander i spamkurven, sammen med min kollegas webspeed-adresse.  Og i min kollegas spammappe ligger min webspeddeadresse. Vi har sendt tre mail tilhinanden med dages mellelrum og alle 6 mailadresser havner i hver vores spammappe. Gal humørikon  En ting er at fremmede mail sorteres fra, men når det også er yousees egne mail, så er det da helt galt. Overrasket humørikon

Jeg synes derfor også at det er på tide med en gevaldig oprydning i spamsorteringen. Humørikon frustreret

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)