Svar

C more gratis

• sjp
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Vil gerne vide hvordan kan kan få c more star gratis
Har kunne se det i en periode. Hvilke abonnementer giver en bonus er gratis c more star
Har et plus abonnement.
icon

Bedste svar af Radiomanden 18 marts 2017, 20:26

Hmm, C More Stars er ikke med i det Abonement der fås med et Bredbånds abonement, (C More Light), men det er med i det Abonement der købes seperat. Jeg vil dog tro, at de film der sendes på C More Stars er at finde i On Demand som også er med i C More via Bredbånds abonementet.
Filmene i On Demand er fra alle C More kanalerne.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +2
Meget simpelt, du går ind og vælger et Yousee internetabonnement
Omdømme 6
Badge +6
Hmm, C More Stars er ikke med i det Abonement der fås med et Bredbånds abonement, (C More Light), men det er med i det Abonement der købes seperat. Jeg vil dog tro, at de film der sendes på C More Stars er at finde i On Demand som også er med i C More via Bredbånds abonementet.
Omdømme 6
Badge +2
Radiomanden skrev:

enig
Omdømme 4
Badge +5
Hej sjp

Jeg håber du kunne bruge svarene i denne tråd :)

Jeg har lige markeret Radiomandens svar som løsning da det er sådan det forholder sig :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)