Spørgsmål

Brug af mail via Outlook

Hej, håber på at kunne hjælp denne vej. Jeg har været tilfreds kunde hos TDC / YouSee i mange år, det vil jeg helt fortsætte med at være.
Jeg fik i sidste uge "løftet" min mail over på den Mobil Bredbånd platform (betaler så 59 kr. om måneden for det - fred være med det. Men, siden da har jeg ikke haft mulighed for at sende og modtage mails via Outlook.
Har haft telefonisk kontakt med nogle venlige mennesker hos YouSee - se gerne jeres sag nr. 4466 33071. Fra jer får jeg beskeden, at det handler om, at jeg skal have nulstillet min adgangskode til mailkontoen. Der er dog desværre ikke nogen, der hidtil har kunnet fortælle hvor og hvordan jeg ændrer det?
Må jeg høre, hvad er status på at I kan komme med en løsning.
Må jeg foreslå, at I lægger en generel status på jeres hjemmeside ?
Venlig hilsen
Ole Olesen

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Ole

Velkommen på YouSee Forum :)

Du kan desværre ikke få direkte support eller kundeservice her, da YouSee Forum er et bruger-til-bruger-forum. Det har vi skrevet lidt om her.

Jeg vil anbefale dig, at kontakte os igen, så vi kan se nærmere på sagen og vejlede dig udfra den konkrete sag. Vi er også på chat (nederst på siden i højre hjørne).
Hej Kasper.
Mange tak for din velkomst :-)
Tro mig, jeg har været i telefonisk kontakt med support 4 gange allerede, har talt med 5 forskellige personer - ingen af dem har kunnet løse opgaven, men henvist til at det er et kendt problem som skal løses af jeres programmører. Har forsøgt at anvende Chat funktionen, når jeg spørger lidt forskellig for robottens opsætning, så oplever jeg at få svaret: Kontakt vores support.
Så, status herfra, jeg har foreløbig været i telefonisk kontakt med jer i ca. 1½ - 2 timer, med uløst problemstilling …….
Kald mig gerne frustreret.....
Venlig hilsen
Ole
Hej Kasper, måske jeg kan bruge din løsning, når den dukker op. Vil du skrive her i tråden hvis du løser det?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)