Svar

Brev post gebyr

Yousee opkræver en Brevpost gebyr på 29 kr. hver måned. Du få 87 kr. i din regning hver 3 måneder for noget du få ikke.
Du betaler den uden at ved det, og yousee siger det er lovligt.
Er Det lovligt???
Hvor mange yousee kunder betaler denne gebyr uden at ved det kig på din faktura.
icon

Bedste svar af joern 6 februar 2018, 17:56

Hvis de sender med post, koster det. Hvis du modtager post som mail, så er det gratis.

Se original

19 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +7
Hvis de sender med post, koster det. Hvis du modtager post som mail, så er det gratis.
Omdømme 7
Badge +6
Der skal tilmelde sig E kommunikation, ellers undgås det ikke at blive opkrævet postgebyr.
Yousee sender ikke det breve og det er ulovligt at yousee selv regner det i din faktur.
De selv bruger det for extra regning selvom de sender ikke brevepost til dig. De har gjort det til mig.
Omdømme 7
Badge +6
Er aldrig blevet opkrævet noget postgebyr på mobil eller bredbånd, TV levering afregnes til Antenneforening.
Yousee har gjort det til mig opkrævet det har faktura på hvor der er 29 kr.hver måned til brevpost som ikke eksistere.
Omdømme 7
Badge +6
Så skal du kontakte dem og høre hvorfor, der er vel tilmeldt E kommunikation.?
Spørgsmål er hvor mange betaler det uden at i sin hverdags travlhed har ikke set det ????
Radiomanden skrev:

Så skal du kontakte dem og høre hvorfor, der er vel tilmeldt E kommunikation.?

De siger det er yousee standard at det gør det.
Omdømme 7
Badge +3
Du skal tilmeldes E kommunikation, så betaler du ikke 29,- om måneden. Lige meget, om de ikke sender breve
Jeg er ikke her til at skændes med en,jeg er her til at hjælpe tusindvis af yousee kunder at DE betaler noget De ikke få og bruger.Siger det igen det you see gør er ulovligt :::........
Omdømme 7
Badge +6
Hvor mange af del du skriver om læser med her.? Næppe mange, så at skriver her hjælper dem ikke.
Omdømme 7
Badge +3
User91 skrev:

Jeg er ikke her til at skændes med en,jeg er her til at hjælpe tusindvis af yousee kunder at DE betaler noget De ikke få og bruger.Siger det igen det you see gør er ulovligt :::........

De har kørt med gebyret i mange år, og har været diskuteret på facebook masser af gange, er også sikker på forbrugerombudsmanden har kigget på det, så jeg er 100% sikker på det ikke er ulovligt
I dag denne problem er på you see hjemme side i morgen det er i TV avisen .
Omdømme 7
Badge +3
User91 skrev:

I dag denne problem er på you see hjemme side i morgen det er i TV avisen .

?
Hvordan tilmelder man sig E-kommunikation??? Når jeg trykker ind i indstillinger ude i venstre side, så er der absolut ingen steder jeg kan redigere omkring mail eller brevpost.
Omdømme 7
Badge +3
Og du bliver opkrævet 29,- pr mdr ?
Det har jeg betalt i mange mdr. Jeg kan godt inde på e-boks tilmelde mig regninger. Men i dag fik jeg brev med posten om at jeg har tilmeldt mig regninger på e-boks. Vil gerne slippe for de fysiske breve og 29 kr. Så det kunne da være rart hvis jeg rent faktisk kunne ændre det nogen steder inde på mit yousee. Men den mulighed får jeg ikke, når jeg trykker på indstillinger.
Omdømme 7
Badge +3
Prøv at skrive på facebook, og spørg hvorfor, du ikke har muligheden på mit yousee

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)