Svar

"bredbånd" -> "detaljer" = "internal server error"

Omdømme 1
  • Bruger
  • 6 kommentarer
Hvis jeg klikker: "Mit YouSee" -> "Bredbånd Vis Detaljer kommer" jeg til til siden hvor jeg formoder jeg kan skrue på "Bland Selv".

Men "Tilkøb" og "Indstillinger" sektionerne er grå med "Internal Server Error" printet oven på:

Virker det for jer andre?
icon

Bedste svar af Logan 24 maj 2017, 20:26

Serverfejlen skyldes ikke bland selv. Jeg får ikke denne serverfejl ved vis detaljer, så det må næsten skyldes noget andet.

Den gamle bland selv-side fungerer i øvrigt endnu... https://yousee.dk/MitYouSee/Forside/Mit_bredbaand/BlandSelvBredbaand.aspx

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +3
Nej - efter sammenlægningen med TDC har Mit YouSee-siden ikke virket, som den skal. :?
Og det virker ikke, som om de har nogen i deres medarbejder kreds, der har evnerne til, at få det ordnet.
Sørgeligt og desværre sandt ! Især for den største og mest pralende (i deres reklamer) udbyder i landet. :@
Mvh.
Omdømme 1
Nå, men så må jeg jo lave en sag til supporten, lidt træls ikke at kunne skrue på bland-selv. Uploads tager en evighed...
Omdømme 5
Badge +7
Hej mogul

Her ved månedskiftet forventer vi at problemstillingen i forhold til at kunne blande selv på bredbånd er løst.

Bentzin Jeg afventer svar fra dig i anden korrespondance :)
Omdømme 1
Kasper skrev:

Her ved månedskiftet forventer vi at problemstillingen i forhold til at kunne blande selv på bredbånd er løst.

Så når anti-shitstorm-squad på facebook siger prøv anden browser og andre abonnementer og hvad ved jeg, er det egentlig bare for at trække tiden ud?
facebook tråd

Og set samme når supporten, som jeg talte med i går siger "stik mig dit CPR nummer, så resetter jeg det hele for dig", så er det heller ikke sansynligt at det faktisk hjælper noget. Ret skal være ret, han sagde "i løbet af de næste 48 timer", kun halvdelen er gået nu.

I papirbrevet jeg modtog med den "fantastiske nyhed" slutter i af med at sige "vi blev nødt til at nulstille din blandselv, men den kan du nemt ændre igen", det er så heller ikke helt korrekt.

Alt i alt, er det som om jeres troværdighed halter lidt. Jeg mistænker at I enten ikke helt kan gennemskue hvad der gr galt, eller at I faktisk slet ikke forsøger at afhjælpe fejlen - men bare gør "tilfældigt" for at se ud som om I prøver.

/mogul
Serverfejlen skyldes ikke bland selv. Jeg får ikke denne serverfejl ved vis detaljer, så det må næsten skyldes noget andet.

Den gamle bland selv-side fungerer i øvrigt endnu... https://yousee.dk/MitYouSee/Forside/Mit_bredbaand/BlandSelvBredbaand.aspx
Omdømme 1
Logan skrev:

Helt enig, det synes jeg er indlysende. Jeg formoder det er den database der beskriver mine produkter hos YouSee der er gået i hegnet.

Logan skrev:

HAHAHA! Logan, du er genial! Den virkede. Jeg har fået skruet på min båndbredde!! Det er konge det her. Mange tak.

YouSee, det råd kunne I jo sådan set også have givet mig for et par dage siden. Inkompetance eller modvilje?

/mogul
Omdømme 1
mogul skrev:

... når supporten, som jeg talte med i går siger "stik mig dit CPR nummer, så resetter jeg det hele for dig", så er det heller ikke sansynligt at det faktisk hjælper noget.

Nu kan jeg så, efter mere end 48 timer, tilføje at det heller ikke hjalp at vente.
Omdømme 1
Nu har jeg modtaget en mail som respons på den sag jeg åbnede for over en uge siden. Yousee skriver "Det er desværre en fejl, vi oplever efter nyeste opdatering af Selvbetjeningen. Hvis du sender mig dine loginoplysninger, kan jeg fejlmelde problemet."

Ok, skidtet virker ikke, det har jeg opdaget, og nej, jeg sender sgu ikke mine loginoplysninger som svar på en mail. Faktisk ville det være rimeligt at antage at yousee kunne læse dem ud af fra sagen, jeg tastede jo mit kundenummer ind i feltet der.

Så, jeg ringer til supporten og forklarer at de allerede en gang har forsøgt at nulstille mine konfigurationer så det nok ikke rigtig giver mening at prøve igen, og det nok bare er at vente på software folkene får fikset deres halløj.
Omdømme 2
mogul skrev:

Hvis jeg klikker: "Mit YouSee" -> "Bredbånd Vis Detaljer kommer" jeg til til siden hvor jeg formoder jeg kan skrue på "Bland Selv".

Men "Tilkøb" og "Indstillinger" sektionerne er grå med "Internal Server Error" printet oven på:

Jeg får stadig den meddelelse, selvom vi nu er et stykke forbi månedskiftet.
Omdømme 1
mitri skrev:

mogul skrev:

Jeg får stadig den meddelelse, selvom vi nu er et stykke forbi månedskiftet.

Samme her. Held og lykke med at fejlmelde det, du får brug for det!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)